Hyvä Ellu, sun sisäinen tiikeri pörhistää karvojaan!jaa huomasin minkä?
Että tein kerrankin jotain oikein?
Hyvä Ellu, sun sisäinen tiikeri pörhistää karvojaan!jaa huomasin minkä?
Että tein kerrankin jotain oikein?
Arska tuleekin just sopivasti kylään.Mä niin muksuna olisin toivonu et mun isä olis ollut commando
Mut ei se ollu
Hyvä Ellu, sun sisäinen tiikeri pörhistää karvojaan!
nilkankin paskuus on mitattu = 19cm
Munkin nilkat on mitattu ne on 18 cm. Ollaan aika samankokosia, mä oon 159cm/48kg/37 jalka
Joo, mua kannattaa nyt pelätä!
Mittarissa on 155cm/48kg/36-37 kengännumero ja jostain syystä nilkankin paskuus on mitattu = 19cm
Mulla 13 cmMun ranne on 23 senttiä.
Hei mun nilkan paksuutta et kiusaa tai sitten alkaa sota
Ai sä oot joskus moisen hommannuHauska nimiIsolla puolella ei tarvi uskoa kaikkia aqen viestejä. Joku esittää mua siellä. Onneksi on tää nikki olemassa.
Entäs nilkka?Mun ranne on 23 senttiä.
Turha elvistellä siinä, pohojanmaalla tuo onkin miehen paksuusMun ranne on 23 senttiä.
Ja pituus ja paino kansEntäs nilkka?
30.5Entäs nilkka?
Mietis jos mulla ois samat mitat30.5
30.5
Kamalat jos olis nainen.
Ihan miehiset mitat
Kerkisin jo.Mietis jos mulla ois samat mitat
Tai pliide älä mieti
Minusta taas on niin kivaa olla nainenKamalat jos olis nainen.
Kerkisin jo.
Otan osaa *ottaa osaa*Kerkisin jo.
Haasteesta sen verran että.Otan osaa *ottaa osaa*
Kultapuppeli, sinä jos joku tunnet minut niin että tiedät että tuo haaste on vaan kivaa ajanvietetettä mulle...kuhan se suoritetaan ennen kirjotuksia......im in!Haasteesta sen verran että.
Haen vaikka 150 kananmunaa ja sitte saat opetella miten niitä kuuluu laittaa. En ajatellu syödä ite kaikkia valmistettuja.
Olet siis valmis syömään n, 100 kananmunaa melkein putkeen?Kultapuppeli, sinä jos joku tunnet minut niin että tiedät että tuo haaste on vaan kivaa ajanvietetettä mulle...kuhan se suoritetaan ennen kirjotuksia......im in!
Jo vain!Olet siis valmis syömään n, 100 kananmunaa melkein putkeen? [/QUOTE0