Missä on hellekesä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekoitit nyt muutaman asian? Niissä voiteissa on soijaa, mut ei kaikissa välttämättä. E-vitamiini on vuosikymmenet ollut soijaöljyä. Se taas sisältä glyfosaattia enemmän kuin tarvis sietää kenenkään.
Miten se liittyy KOSKENKORVAAN?
a052.gif

4.7 : 18c
5.7 : 13c
6.7 : 16c

Ihan oikeesti nyt hei. Tässä ei ole enää mitään järkeä. Nyt on Suomen kesälle annettu mahdollisuus, mutta en mä koko kesälomaani aio pilata täällä palelemalla. Huomenna varaan matkan Kyprokselle tai Turkkiin. Katotaan prkl kumpi voittaa, minä vai sää :D Olkoot siellä kuinka tappohelle tahansa, niin nyt riitti tämä paska Suomessa.

4.7 : 18c
5.7 : 13c
6.7 : 16c

Ihan oikeesti nyt hei. Tässä ei ole enää mitään järkeä. Nyt on Suomen kesälle annettu mahdollisuus, mutta en mä koko kesälomaani aio pilata täällä palelemalla. Huomenna varaan matkan Kyprokselle tai Turkkiin. Katotaan prkl kumpi voittaa, minä vai sää :D Olkoot siellä kuinka tappohelle tahansa, niin nyt riitti tämä paska Suomessa.
Mä oon tällä hetkellä vallan onnellinen siitä että viilenee, poltin viikonloppuna itteni niin pahasti auringossa et hyvä saada iho paranneltua kunnolla:)

Se iho ei saa koskaan enää palaa. Vaatteilla on niin helppo suojautua. miten sulle noin pääsi käymään?
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. En vaan muistanut itseäni rasvailla enkä tajunnut että aurinko sillain pääsi puraseen kun huvipuiston laitteisiin jonotti, laitteissa ja kävellessä/varjossa kun aurinko ei tuntunut...:unsure:

Yhteistyössä