Missä on hellekesä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin kuulin tutulta poliisilta. Ihmettelivät miksi sammuneen puliukon perseestä roikkui naru ennen kuin tajusivat tilanteen
Olen kyllä siitä kuullut, että jotkut ovat harrastaneet peräruiskulla suoleen ja vaginaan ruiskuttamista...siis esim. kossulla.
Tekee varmaan eetwarttia limakalvoille sellanen ja suolen seinämille:sick:

Vaihetaanks puheenaihetta:notworthy:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Muhun ei neuloilla tökitä:eek:
s050.gif

(y)

Olen kyllä siitä kuullut, että jotkut ovat harrastaneet peräruiskulla suoleen ja vaginaan ruiskuttamista...siis esim. kossulla.
Tekee varmaan eetwarttia limakalvoille sellanen ja suolen seinämille:sick:

Vaihetaanks puheenaihetta:notworthy:

Kyllä ne keinot keksii, jos pää pitää sekaisin saada. Mutta joo, vaihdetaan aihetta vaan. Tosin pian pitää mennä tutumaan

• Tykkää
Reactions: Elena777
Suurelle osalle terveistä joku 27-30c on ihan jepa lämpötila. Mutta ihan sellaista ihmettelen, että jos se jollekin on erittäin epämielyttävää ja tuskaista, niin miksei hanki ilmalämpöpumppua? Ei tarvi sitten enää tuskailla. Ja niitä saa ihan osamaksullakin, jos just nyt ei ole 1500 euroa säästössä.

Suurelle osalle terveistä joku 27-30c on ihan jepa lämpötila. Mutta ihan sellaista ihmettelen, että jos se jollekin on erittäin epämielyttävää ja tuskaista, niin miksei hanki ilmalämpöpumppua? Ei tarvi sitten enää tuskailla. Ja niitä saa ihan osamaksullakin, jos just nyt ei ole 1500 euroa säästössä.

Ei se oikeasti niille ole ongelma. Mutta saahan tehdä itsestään numeron, kun ihmiset ympärillä ihmettelee "miten sä et tykkää helteestä". Ihan samaa shaissea kun vegaanien kanssa.

Ei se oikeasti niille ole ongelma. Mutta saahan tehdä itsestään numeron, kun ihmiset ympärillä ihmettelee "miten sä et tykkää helteestä". Ihan samaa shaissea kun vegaanien kanssa.
On se ongelma monelle vanhalle ihmiselle tai muuten sydänsairaalle tai sairaalle..viime kesänäkin kuoli ihmisiä helteiden aiheuttamiin komplikaatioihin.

Ja sanon tämän vaikka itse tykkään helteistä.

Aika työlästä ois kyllä pitää jotain kossu-tampparia pimpsasessa tai hanurissa...eikö isomman määrän saisi helpomminkin, esim.juomalla. (n)

Ja missä vaiheessa ne täyttää sen tampparin? Kiva jotain märkää tampparia runnoa alapäähän...
*päivän tyhmä kysymys, ja heti aamusta jo*

Ilmalämpöpumppu tomii tuolla ulkona helevetin huonosti. :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ihan samalla tavalla ne voiteet missä on e-vitamiinia ja naiset käyttää, voi tehdä miehelle vaivoja, jos se on soijasta. Eivätkö itse näe sitä?
Alahan varoittelemaan ihmisiä tuosta asiasta, täytyyhän heidän saada tietää mitä kaikkea pas*aa kossuun laitetaan...olenkin aina sanonut ettei se ole ihmisen juoma:sick:

• Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä