Ammattilaiset käyttää myös kossussa uitettuja tampooneja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ammattilaiset käyttää myös kossussa uitettuja tampooneja
Ei kovin houkutteleva vaihtoehto tuokaanAmmattilaiset käyttää myös kossussa uitettuja tampooneja
Eikö tunnu pahalta kun varattu vosu saa kaiken huomion,sinua vaan kiusataan tai torjutaan`?
Onneksi _en_ ollut paikalla katsomassaNäin kuulin tutulta poliisilta. Ihmettelivät miksi sammuneen puliukon perseestä roikkui naru ennen kuin tajusivat tilanteen
Tai pirtulla injektoituja appelsiineja, kiva eväs moniin tapahtumiin.Ammattilaiset käyttää myös kossussa uitettuja tampooneja
Olen kyllä siitä kuullut, että jotkut ovat harrastaneet peräruiskulla suoleen ja vaginaan ruiskuttamista...siis esim. kossulla.Näin kuulin tutulta poliisilta. Ihmettelivät miksi sammuneen puliukon perseestä roikkui naru ennen kuin tajusivat tilanteen
Olen kyllä siitä kuullut, että jotkut ovat harrastaneet peräruiskulla suoleen ja vaginaan ruiskuttamista...siis esim. kossulla.
Tekee varmaan eetwarttia limakalvoille sellanen ja suolen seinämille
Vaihetaanks puheenaihetta![]()
Suurelle osalle terveistä joku 27-30c on ihan jepa lämpötila. Mutta ihan sellaista ihmettelen, että jos se jollekin on erittäin epämielyttävää ja tuskaista, niin miksei hanki ilmalämpöpumppua? Ei tarvi sitten enää tuskailla. Ja niitä saa ihan osamaksullakin, jos just nyt ei ole 1500 euroa säästössä.
On se ongelma monelle vanhalle ihmiselle tai muuten sydänsairaalle tai sairaalle..viime kesänäkin kuoli ihmisiä helteiden aiheuttamiin komplikaatioihin.Ei se oikeasti niille ole ongelma. Mutta saahan tehdä itsestään numeron, kun ihmiset ympärillä ihmettelee "miten sä et tykkää helteestä". Ihan samaa shaissea kun vegaanien kanssa.
Ketkä "ne"Kyllä ne keinot keksii, jos pää pitää sekaisin saada. Mutta joo, vaihdetaan aihetta vaan. Tosin pian pitää mennä tutumaan
Ilmalämpöpumppu tomii tuolla ulkona helevetin huonosti.Suurelle osalle terveistä joku 27-30c on ihan jepa lämpötila. Mutta ihan sellaista ihmettelen, että jos se jollekin on erittäin epämielyttävää ja tuskaista, niin miksei hanki ilmalämpöpumppua? Ei tarvi sitten enää tuskailla. Ja niitä saa ihan osamaksullakin, jos just nyt ei ole 1500 euroa säästössä.
Eikös se imeydy suoraan tolla tsydeemillä vereen, eli voi olla kuulema jopa vaarallistakin koska annostus voi tulla liian suureks.Aika työlästä ois kyllä pitää jotain kossu-tampparia pimpsasessa tai hanurissa...eikö isomman määrän saisi helpomminkin, esim.juomalla.![]()
kokeiluaOn se ongelma monelle vanhalle ihmiselle tai muuten sydänsairaalle tai sairaalle..viime kesänäkin kuoli ihmisiä helteiden aiheuttamiin komplikaatioihin.
Ja sanon tämän vaikka itse tykkään helteistä.
Ihan samalla tavalla ne voiteet missä on e-vitamiinia ja naiset käyttää, voi tehdä miehelle vaivoja, jos se on soijasta. Eivätkö itse näe sitä?Eikös se imeydy suoraan tolla tsydeemillä vereen, eli voi olla kuulema jopa vaarallistakin koska annostus voi tulla liian suureks.
Mistä lähtien kossuun on laitettu e-vitamiinia ja voiteita?Ihan samalla tavalla ne voiteet missä on e-vitamiinia ja naiset käyttää, voi tehdä miehelle vaivoja, jos se on soijasta. Eivätkö itse näe sitä?
En tunne noita aineita, muitakin on varmasti olemassa.Ihan samalla tavalla ne voiteet missä on e-vitamiinia ja naiset käyttää, voi tehdä miehelle vaivoja, jos se on soijasta. Eivätkö itse näe sitä?
Alahan varoittelemaan ihmisiä tuosta asiasta, täytyyhän heidän saada tietää mitä kaikkea pas*aa kossuun laitetaan...olenkin aina sanonut ettei se ole ihmisen juomaIhan samalla tavalla ne voiteet missä on e-vitamiinia ja naiset käyttää, voi tehdä miehelle vaivoja, jos se on soijasta. Eivätkö itse näe sitä?
Ilmalämpöpumppu tomii tuolla ulkona helevetin huonosti.![]()
Ketkä "ne"![]()