vierailija
Tarkoitin kuitenkin. Ihan kokemuksesta kerron kun itse selvästi kuuli vian ja taisi olla se jakopään ääni. Siksi mulla se nytkin kiinnostaaet sinä noin aiemmin sanonut
Tarkoitin kuitenkin. Ihan kokemuksesta kerron kun itse selvästi kuuli vian ja taisi olla se jakopään ääni. Siksi mulla se nytkin kiinnostaaet sinä noin aiemmin sanonut
muuten hyvä mutta en haluu mitään vanhaa ja toiseksi en noin äkikseltään osaa sanoa että mikä merkki olis varmempi ku nykynenNyt on valtavat määrät autoja autotalleissa, kun on suuret ikäluokat ja kaikilla ainakin 1 auto. Laita merkkitoive ilmoitukseen, mitkä vanhoista haluaisit ja sitten vaan valkkaamaan niitä. Saatat saada vähänajetun, kun et sen merkin kans kronklaa. Monen vanhuksen auto odottaa vain sitä kun kuski ei enää määrää kuka sitä kärryä saa ajaa.
Montako tarvii mahtua kyytiin?ei oo varaa
kannattas kirjoittaa niinkuin tarkoittaa mutta ethän olis poola ellet alkais perumaanTarkoitin kuitenkin. Ihan kokemuksesta kerron kun itse selvästi kuuli vian ja taisi olla se jakopään ääni. Siksi mulla se nytkin kiinnostaa
neljä + reilusti tavaraaMontako tarvii mahtua kyytiin?
Tietysti sellainen mikä on ollut autotallissa 5 vuotta eikä ole ruostunut takapihoilla. Niitä tapauksia on jatkuvasti tuttavissa, kun mummo luopuu autosta iän takia -siitä yritän kertoa. Kaupat menee siis nurinpäin nykyään, kun ensin pitäs romuttaa ehyt auto, et sais uuden tilalle.muuten hyvä mutta en haluu mitään vanhaa ja toiseksi en noin äkikseltään osaa sanoa että mikä merkki olis varmempi ku nykynen
jos nettiin on uskominen - ja miksei olisi - niin kaikissa merkeissä on vikoja
Otat lapset kauppaan ja myyjät saavat näyttää ammattitaitonsa - siitähän sinäkin niille maksat kuitenkin? Lapset sua kuskaa sitten, kun et enää bensoja osteleneljä + reilusti tavaraa
no ei ole minun tuttavissa tuommosia tapauksiaTietysti sellainen mikä on ollut autotallissa 5 vuotta eikä ole ruostunut takapihoilla. Niitä tapauksia on jatkuvasti tuttavissa, kun mummo luopuu autosta iän takia -siitä yritän kertoa. Kaupat menee siis nurinpäin nykyään, kun ensin pitäs romuttaa ehyt auto, et sais uuden tilalle.
Eikun etkö tiedä, et niillä on sellainen lista, ennen kun alkavat korjaamaan, jonka mukaan he aina sen vianetsinnän tekee?kannattas kirjoittaa niinkuin tarkoittaa mutta ethän olis poola ellet alkais perumaan
Ei todellakaan ole, mut he eivät vie niitä kauppaan, kun eivät aio uuttakaan ostaa tilalle!no ei ole minun tuttavissa tuommosia tapauksia
sitä paitsi vanhojen sokeiden mummojen saaressa pitämät autot on kokoluokkaa Yaris
En tiedä niistä mitään, mutta nykyään lapset näkevät asiat toisin ja olis kamalan ikävä juttu, ettei sun hankkima koskaan heille kelpaisi mihinkään.neljä + reilusti tavaraa
no, nuokin varmaan ovat muuttuneet vuosien varrellaEikun etkö tiedä, et niillä on sellainen lista, ennen kun alkavat korjaamaan, jonka mukaan he aina sen vianetsinnän tekee?
Vanhat mummot ovat pitäneet autonsa hyvässä kunnossa, kun eivät ole rassanneet niitä itse ja ovatpa pesseetkin ne. Kokoluokasta en tiedä, mutta kukaan ei kauppaa niitä kun sehän ei olisi sopivaa, vaikka itse olisi päättänyt, ettei enää aio ajaa. Näetkö, mitä tarkoitan?no ei ole minun tuttavissa tuommosia tapauksia
sitä paitsi vanhojen sokeiden mummojen saaressa pitämät autot on kokoluokkaa Yaris
en ole ikinä käsittänyt sun ajatuksenjuoksua enkä käsitä sitä nytkäänVanhat mummot ovat pitäneet autonsa hyvässä kunnossa, kun eivät ole rassanneet niitä itse ja ovatpa pesseetkin ne. Kokoluokasta en tiedä, mutta kukaan ei kauppaa niitä kun sehän ei olisi sopivaa, vaikka itse olisi päättänyt, ettei enää aio ajaa. Näetkö, mitä tarkoitan?
Naapurista kuuluu outoa pimputusta... ihan ku jotai lasten "pianoo" pimputeltais miten sattuu mut siel asuu vaan yksi mummo.... jonka nuorin lapsenlapsi on jo 11 ja juhannuksen reissussa
Voi olla. Jotkut vanhat katsovat liian kovalla.Naapurista kuuluu outoa pimputusta... ihan ku jotai lasten "pianoo" pimputeltais miten sattuu mut siel asuu vaan yksi mummo.... jonka nuorin lapsenlapsi on jo 11 ja juhannuksen reissussa
Ilmeisesti kuitenkin tölsöö kattelee vähän lujalla
Naapurista kuuluu outoa pimputusta... ihan ku jotai lasten "pianoo" pimputeltais miten sattuu mut siel asuu vaan yksi mummo.... jonka nuorin lapsenlapsi on jo 11 ja juhannuksen reissussa
Ilmeisesti kuitenkin tölsöö kattelee vähän lujalla
Parhaat autot odottavat myymättöminä autotalleissa, luhyesti sanottuna. Sun tuttavapiiriä en tietenkään voi vaihtaa.en ole ikinä käsittänyt sun ajatuksenjuoksua enkä käsitä sitä nytkään
Paljon mahdollistaMummo innostui pelaamaan jotain nettibingoa.
Huomenta..
Nyt mikään aamu ole... Hyvää iltaa!Huomenta..
Hyvää iltaa.Huomenta..