Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt on valtavat määrät autoja autotalleissa, kun on suuret ikäluokat ja kaikilla ainakin 1 auto. Laita merkkitoive ilmoitukseen, mitkä vanhoista haluaisit ja sitten vaan valkkaamaan niitä. Saatat saada vähänajetun, kun et sen merkin kans kronklaa. Monen vanhuksen auto odottaa vain sitä kun kuski ei enää määrää kuka sitä kärryä saa ajaa.
muuten hyvä mutta en haluu mitään vanhaa ja toiseksi en noin äkikseltään osaa sanoa että mikä merkki olis varmempi ku nykynen

jos nettiin on uskominen - ja miksei olisi - niin kaikissa merkeissä on vikoja
 
vierailija
muuten hyvä mutta en haluu mitään vanhaa ja toiseksi en noin äkikseltään osaa sanoa että mikä merkki olis varmempi ku nykynen

jos nettiin on uskominen - ja miksei olisi - niin kaikissa merkeissä on vikoja
Tietysti sellainen mikä on ollut autotallissa 5 vuotta eikä ole ruostunut takapihoilla. Niitä tapauksia on jatkuvasti tuttavissa, kun mummo luopuu autosta iän takia -siitä yritän kertoa. Kaupat menee siis nurinpäin nykyään, kun ensin pitäs romuttaa ehyt auto, et sais uuden tilalle.
 
Tietysti sellainen mikä on ollut autotallissa 5 vuotta eikä ole ruostunut takapihoilla. Niitä tapauksia on jatkuvasti tuttavissa, kun mummo luopuu autosta iän takia -siitä yritän kertoa. Kaupat menee siis nurinpäin nykyään, kun ensin pitäs romuttaa ehyt auto, et sais uuden tilalle.
no ei ole minun tuttavissa tuommosia tapauksia

sitä paitsi vanhojen sokeiden mummojen saaressa pitämät autot on kokoluokkaa Yaris
 
vierailija
no ei ole minun tuttavissa tuommosia tapauksia

sitä paitsi vanhojen sokeiden mummojen saaressa pitämät autot on kokoluokkaa Yaris
Vanhat mummot ovat pitäneet autonsa hyvässä kunnossa, kun eivät ole rassanneet niitä itse ja ovatpa pesseetkin ne. Kokoluokasta en tiedä, mutta kukaan ei kauppaa niitä kun sehän ei olisi sopivaa, vaikka itse olisi päättänyt, ettei enää aio ajaa. Näetkö, mitä tarkoitan?
 
Vanhat mummot ovat pitäneet autonsa hyvässä kunnossa, kun eivät ole rassanneet niitä itse ja ovatpa pesseetkin ne. Kokoluokasta en tiedä, mutta kukaan ei kauppaa niitä kun sehän ei olisi sopivaa, vaikka itse olisi päättänyt, ettei enää aio ajaa. Näetkö, mitä tarkoitan?
en ole ikinä käsittänyt sun ajatuksenjuoksua enkä käsitä sitä nytkään
 

Yhteistyössä