Mies pakottaa kivuliaaseen yhdyntään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miesystäväni haluaa todella paljon seksiä ja minulle yhdyntä aiheuttaa jostain syystä kipua. Nytkin kun yritimme, kipu alkoi heti tuntua miltei heti vaikka oli kostea enkä nauttinut lainkaan. Kysyi, että miksi minulla on niin tuskainen ilme.
Sanoin, että nyt alkaa sattua ja hän huusi, että ei kyllä lopeteta ja piti väkisin kiinni jaloistani. Kun laitoin jalkani kiinni, hän riuhtaisi ne monta kertaa auki ja huusi, että jättää minut, jos nyt en anna. Yritin pyristellä vastaan ja päästä hänen altaan pois ja hän vain huusi. Hän sanoi, että jatketaan niin kauan, että kipu loppuu. Mutta entä jos se ei lopu.
Lopulta pääsin pois, puin vaatteet päälle ja lähdin menemään. Hän huusi minulle, että mene hoitoon! Nyt alkoi itkettämään ja koskee vain.
Olen käynyt gynekologeilla enkä ole saanut apua. Veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväksi, kun olin noin 9-vuotias. Mies tietää tämän. Tuntuu, että kipu on vain pahentunut miehen jatkuvan huutamisen takia, alussa oli vähemmän kivutonta vaikka kipuja olikin.

Pakkottaminen ei kuulu rakkauteen.
Meillä eio l e k ahteen vuoteenollut seksiä, minua ei vaan haluta näiden syöpäleikkausten jälkeen.
Kun mies rakastaa, hän ymmärtää.

Miehesi tekee ihan samaa kuin veljesi: pakottaa sinua johonkin, mitä et halua.

Jätä miehesi. Mene hakemaan keskusteluapua, jotta pääset menneisyyden haamuista eroon. Tsemppiä! Kyllä sä pärjäät!

Öö, ei se ole mikään raiskaus jos nainen kesken kaiken päättää että lällällää, eipä mua huvitakaan. Se on itseasiassa henkistä väkivaltaa naisen toimesta.

No minkä sille tilanteessa voi, jos kerran sattuu? Eihän siinä oikein muuta voi kun lopettaa. Vähän sama juttu, jos mies loukkaisi peniksensä kesken yhdynnän, ei hänkään pystyisi jatkamaan.

Minkälainen mies haluaa jatkaa yhdyntää, jos kumppani näyttää kärsivältä ja sanoo, että haluaa lopettaa kun sattuu???????

Ja itse asiassa raiskauksen lainopillinen määritelmä täyttyi kyllä tuossa ap:n kuvailemassa tilanteessa.

Miesystäväni haluaa todella paljon seksiä ja minulle yhdyntä aiheuttaa jostain syystä kipua. Nytkin kun yritimme, kipu alkoi heti tuntua miltei heti vaikka oli kostea enkä nauttinut lainkaan. Kysyi, että miksi minulla on niin tuskainen ilme.
Sanoin, että nyt alkaa sattua ja hän huusi, että ei kyllä lopeteta ja piti väkisin kiinni jaloistani. Kun laitoin jalkani kiinni, hän riuhtaisi ne monta kertaa auki ja huusi, että jättää minut, jos nyt en anna. Yritin pyristellä vastaan ja päästä hänen altaan pois ja hän vain huusi. Hän sanoi, että jatketaan niin kauan, että kipu loppuu. Mutta entä jos se ei lopu.
Lopulta pääsin pois, puin vaatteet päälle ja lähdin menemään. Hän huusi minulle, että mene hoitoon! Nyt alkoi itkettämään ja koskee vain.
Olen käynyt gynekologeilla enkä ole saanut apua. Veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväksi, kun olin noin 9-vuotias. Mies tietää tämän. Tuntuu, että kipu on vain pahentunut miehen jatkuvan huutamisen takia, alussa oli vähemmän kivutonta vaikka kipuja olikin.

Aloittaja jatkaa tässä vielä. Äsken mies laittoi minulle viestiä että kyllä kipu olisi loppunut ja että kun olen niin kireä enkä rentoudu yhtään. En mielestäni alussa ollut yhtään kireä mutta kun alkoi sattumaan, aloin jännittämään. Hän kirjoitti viestiin myös että minun pitäisi juoda viinaa ennem seksin harrastamista.

Aloittaja jatkaa tässä vielä. Äsken mies laittoi minulle viestiä että kyllä kipu olisi loppunut ja että kun olen niin kireä enkä rentoudu yhtään. En mielestäni alussa ollut yhtään kireä mutta kun alkoi sattumaan, aloin jännittämään. Hän kirjoitti viestiin myös että minun pitäisi juoda viinaa ennem seksin harrastamista.
Käske suksia suolle. Että sun pitäis aina vetää kännit eka? Paskan marjat.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hän kirjoitti viestiin myös että minun pitäisi juoda viinaa ennem seksin harrastamista.
Tuo ei ole mikään ratkaisu, osoittaa pahaa välinpitämättömyyttä ja ymmärryksen puutetta häneltä, jos vielä tollasen teon jälkeen ehdottelee ryyppäämistä ratkaisuna.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar