Mies piti kiinni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, no onko vastaus sitten se, että ota ja kärsi vai?
Vai, että miehes käyttäytyy omituisesti, koska sä käyttäydyt omituisesti ja aapeen pitäis "käyttäytyä"?
Kun aikuinen n kuitenkin vastuussa siitä omasta käytöksestään, vaikka toinen tökkis tikulla silmään...

No ei vaan johan sanoin että luulen molempien olevan kunnon yöunien tarpeessa.

Mä oon samaa mieltä rOs-nikin kanssa siitä että teidän molempien henkisen ja ilmeisesti myös fyysisenkin terveyden takia ois viisautta erota. Ja lapsenkin takia joka on kaiken äkkipikaisuuden keskellä yksin.
Te molemmat syyttelette toisianne. Sä syytit avatusta ikkunasta ja sitten jostain käsittämättömän kummallisesta syystä otit tilanteeseen mukaan jonkun v a n h a n jutunkin! Mikä ihmeen järki?!
Teillä kummallakin on yhteisessä elämässänne liikaa selvittämättömiä asioita jotka näemmä otatte aina mukaan riitoihinne. Jopa 4- vuotta vanhoja asioita, voi jeesus nyt.
Joko kasvatte aikuisiksi ja opettelette puhumaan keskenänne sekä hakeudutte johonkin parisuhdevihanhallintaterapiaan tai heti puhallatte pelin poikki.

Ulko-oven paikan kait tiedätte kumpikin ja osaatte sitä käyttää.

• Tykkää
Reactions: r0s
Mikä koston kierre? Minä en ole kostanut yhtään mitään. Sanon mitä tunnen ja ajattelen ja odotan sitä myös muilta.
Asioiden kysyminen ja kyseenalaistaminen ei varmaankaan ole kostamista? Juu u, mies kyllä on olettanut ja ottanut esille pari asiaa jotka oletti minun tehneen tahallaan. Mistä mahtaa sellaiset ajatukset tulla ellei omasta itsestä? Aivan kuten vessan ovenkin muka vedin kiinni vain omaa ilkeyttäni. Ja älkää nyt olettako että minä jättäisin sellaisen pikkuasian tahallaan tekemättä. Ei, sehän on aivan eri asia kun tieten tahtoen ikkunan avaaminen ja sen jälkeen huoneesta poistuminen. Asia josta on niiiin moneen kertaan puhuttu.
Tulen puhumaan aiheesta asiantuntijan kanssa, mutta mietin eikö miehen käytös kuitenkin viittaa jonkinlaiseen kaunaan. Kun ei muutenkaan nyt vaikuta ottavan vastuuta kovin johdonmukaisesti.

-ap

Kehoitan kaikkia lukemaan ap:n aloituksesta kaksi ensimmäistä kappaletta, hitaasti ja tarkkaan. Veikkaan, että riveiltä ja niiden välistä luettuaan ainakin normaalilla henkisellä kapasiteetilla varustetut lukijat tajuavat, missä juurisyy tai ainakin iso osa syystä näihin ongelmiin todennäköisesti sijaitsee. Vinkki: se ei ole miehessä.

Mies suuttui kun kyseenalaistin oliko hän jättänyt ikkunan auki, niin että en saanutkaan nukuttua massiivista väsymystäni pois. (On yleisesti tiedossa että en saa nukuttua jos ikkuna on auki. Kuten myös se että olin erittäin stressaantunut ja väsynyt.)

Kun vedin tilanteeseen mukaan toisen tapahtuman joka vähintään kyseenalaisti hänen hyväntahtoisuutta, näin välähdyksen jostain pelottavasta ja lukittauduin vessaan. Mies tuli perässä kiskomaan ovea. Pelkäsin että se menisi rikki ja avasin oven.

Mies tarttui minua kovaa, työnsi olkkariin - jossa lapsi, joka alkoi itkeä.
Mies huusi että minulla on tunti aikaa lähteä tai hän alkaa heitellä tavaroitani ulos.
Sanoi myös että katso nyt mitä MINÄ sain hänet tekemään.o_O
Väitti että hän ei ole ikinä minulle valehdellut ja veti esiin tapahtuman jossa minä olin 4 VUOTTA sitten valehdellut hänelle.
Kun otin esiin minkäänlaista logiikkaa, hän väitti että kylläpä minä olen sekaisin.

Vuosi sitten hän löi minua.

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta eikä hän ole aikaisemmin käyttäytynyt näin. Mutta 4 vuotta sitten hän sai minut kiinni juttelemasta toisen miehen kanssa - netissä.
Nyt kuitenkin ehdottomasti kiistää minkäänlaisen patouman ja ihan sokeasti aina syyttää minua omasta käytöksestään.

Ajatuksia?

Ihan vaan pieni huomio... Jos mies oli kerran niin pelottava, miksi jätit lapsesi hänen kanssaan ja hoidit vain itsesi turvaan?

Kehoitan kaikkia lukemaan ap:n aloituksesta kaksi ensimmäistä kappaletta, hitaasti ja tarkkaan. Veikkaan, että riveiltä ja niiden välistä luettuaan ainakin normaalilla henkisellä kapasiteetilla varustetut lukijat tajuavat, missä juurisyy tai ainakin iso osa syystä näihin ongelmiin todennäköisesti sijaitsee. Vinkki: se ei ole miehessä.
Mikähän se on? Normaalilla henkisellä kapasiteetilla varustettu henkilö ainakin ymmärtää vastauksesi tarpeettomaksi ilkeilyksi. Tuntuisiko tuo itsestäsi kivalta, onko tuo ok? Aivan kuten miehenikin käytös on sinusta ok, niinkö?

En ole missään vaiheessa sanonut että hoidin vaan itseni turvaan?
-ap

Luet vissiin samalla tavalla "rivien välistä" kuin mieskin on viimeiset pari vuotta tehnyt. Huomattu on tämä uusi trendi, että ei oikeastaan tarvitse edes kuunnella mitä muut sanoo, tokihan asian todellisen laidan tietää itse paremmin, jopa muiden ajatukset. Lievästi huolestuttavaa.

-ap

En ole missään vaiheessa sanonut että hoidin vaan itseni turvaan?
-ap
No sanoitpahan. Sanoit, että lapsi oli olohuoneessa ja alkoi itkeä, kun sinä tulit lukitusta vessasta ja mies tarttui sinuun. Menee omat sepustuksesi itseltäsikin sekaisin. Ei yllätä enää yhtään, että olet jäänyt kiinni online-hölmöilystä ja valehtelusta. Kuten itse myöskin sanoit. Ja kuka tietää mitä kaikkea mahdollisesti jätät kertomatta. Olisi kiva ja myös oikeudenmukaista kuulla miehen versio tarinasta, mutta sitähän näillä palstoilla ei ikinä kuulla.

Luet vissiin samalla tavalla "rivien välistä" kuin mieskin on viimeiset pari vuotta tehnyt. Huomattu on tämä uusi trendi, että ei oikeastaan tarvitse edes kuunnella mitä muut sanoo, tokihan asian todellisen laidan tietää itse paremmin, jopa muiden ajatukset. Lievästi huolestuttavaa.

-ap
Huolestuttavaa on se, jos näillä foorumeilla lynkataan ja tuomitaan joku mies (tai nainen) joukolla pelkän yksipuolisen ja usein voimakkaasti väritetyn ja joskus täysin valheellisenkin tarinan perusteella. Ja kannustetaan tuntematonta ihmistä sen perusteella mahdollisesti eroamaan ja rikkomaan perheensä. Se se kuule huolestuttavaa on.

Sinä olet vissiin trolli joka oikein haluaa ymmärtää kaiken väärin. Sanoin että menin vessaan mutta avasin heti oven koska ensinnäkin pelkäsin että se menee rikki ja osin myös sen puolesta mitä siitä seuraa ja mitä lapsi näkee ja kuulee. Piiloutuminen ilmiselvästi provosoi raivoissaan olevaa miestä.
Niin mistähän minä mahdoin toisen miehen kanssa keskustella, no itsetutkiskelusta.

Muuten kyllä olen tunteissani rehellinen, siksikin neljän vuoden katkeruus kuulostaa hyvin käsittämättömältä.
-ap

Yhteistyössä