Eli olin aivan oikeassa, kun toivotin hyvät huomenet.Mukavasti.. Mitä ny nousin ylös vähän ennen 12.00.
Eli olin aivan oikeassa, kun toivotin hyvät huomenet.Mukavasti.. Mitä ny nousin ylös vähän ennen 12.00.
Laiskimus.Tekisit edes töitä ylläpidon kustantamiseksi.Mukavasti.. Mitä ny nousin ylös vähän ennen 12.00.
JepEli olin aivan oikeassa, kun toivotin hyvät huomenet.
Laiskimus.Tekisit edes töitä ylläpidon kustantamiseksi.
Kapitulantti!?Kateus on sairasta ja tuo vielä työskentelee armeijassa opettaen tämän maan kansaa puolustamaan maatamme??
Kyllä hän esitteli laitteistoaan täällä, valokuvillaan. Kovin innoissaan näytti olevan, ehkä kuitenkin lääkityksen vaikutuksessa? Ei se mikään yksityisviesti ollut mut on ottanut pois, kuten monta muutakin kuvaa. Ja välillä käski lähettää niitä lisää, kun oli taas voimissaan. On tietysti mahdollista, et sekoitti laitteita, mut ei se tosiaan mitään salaista ollut.Eiku se majurin osuus.
Se sinun palstaihailija kävi eilen riehumassa täällä kännissä.Tavattiin ekaa kertaa Kaisaniemen puistossa kun olin reilu parikymppinen!
Siinä on tiimarinvihkoon sulle ihan tarpeeks!
Vietä kiva päivä!
Mitäs se kirjoitti?Se sinun palstaihailija kävi eilen riehumassa täällä kännissä.
Montaako palstailijaa olen lyönyt?
Omien laskujen mukaan tasan nolla.
uhkailuja on paljon, kertoo kapasiteetistasi
Kertoi kaikille sen saman asian minkä tuo yksi oli kertonut epekille.Mitäs se kirjoitti?
Höh, täällä on kuuma ja tuulee.Tääl on kylmä tuuli Aurinko paistais niin kuumasti mut tuulen takia joutuu miettiin pitääkö hellemekko vaihtaa kuiteeski housuihin...
Pyydä miestä seisomaan tuulensuojanaTääl on kylmä tuuli Aurinko paistais niin kuumasti mut tuulen takia joutuu miettiin pitääkö hellemekko vaihtaa kuiteeski housuihin...
En mä tiä missä se on Se lähti aamupäivällä käymään jossain, en kuullu kunnolla missäPyydä miestä seisomaan tuulensuojana
Jos se karkasi Venakon tms kanssa niin täällä olis sulle 2 turvallista olkapäätä tyrkylläEn mä tiä missä se on Se lähti aamupäivällä käymään jossain, en kuullu kunnolla missä
Mä passaan tuota liikaa notta se mihkään tohtis karata Mutta kiitos tiedosta, jos joskus moinen ihme tapahtuu että paremman eukon itelleen löytää niin ilmoittelenJos se karkasi Venakon tms kanssa niin täällä olis sulle 2 turvallista olkapäätä tyrkyllä
Mä passaan tuota liikaa notta se mihkään tohtis karata Mutta kiitos tiedosta, jos joskus moinen ihme tapahtuu että paremman eukon itelleen löytää niin ilmoittelen
Täälläkin on nyt auringon porottaessa ihan läkähdyttävän kuuma, tuuli vähän lieventyny. Mut mä en kyllä lämmöstä valita kun koko talven on saanu palellaHöh, täällä on kuuma ja tuulee.
Joo täällä kanssa tosi kuuma sisällä...taitaa sisällä olla kuumempi kuin ulkona.Rupee vaan kovasti nukuttaan tässä paahteessa, silmät lurpsahtelee kiinni
Ei oikein tällä lämmöllä kyllä maistu.... Meillä on sisällä ihan hyvä nyt ku on se ilmastointi laite mut kun oo mukuloiden kans ulkona niin tääl on kyl (sopivan) kuumaJoo täällä kanssa tosi kuuma sisällä...taitaa sisällä olla kuumempi kuin ulkona.
Laitoin nakit höyrtymään ja perunat kattilaan ja nyt mietin että jaksanko sittenkään syödä mtn
Mitä surua?
Mulla on univajetta muutamalta viikolta ja eilen valvoin myöhään.
Suru ja kivut pitävät hereillä öisin.
Siitä en halua puhua täällä.Mitä surua?
Syö edes vähän.Joo täällä kanssa tosi kuuma sisällä...taitaa sisällä olla kuumempi kuin ulkona.
Laitoin nakit höyrtymään ja perunat kattilaan ja nyt mietin että jaksanko sittenkään syödä mtn
Ei se sitten vakavaa varmaan ole.Siitä en halua puhua täällä.