vierailija
Sinä esität triplulle toista ja haukut naikkosille samaan aikaan häntä.siksi häntä kiusataan täällä.Mites Poolan omat potut, täysin kuiduttomia vai?
Sinä esität triplulle toista ja haukut naikkosille samaan aikaan häntä.siksi häntä kiusataan täällä.Mites Poolan omat potut, täysin kuiduttomia vai?
Mitäs muuta ajattelit asialle tehdä kun toistaa samaa joka päivä?Sinä esität triplulle toista ja haukut naikkosille samaan aikaan häntä.siksi häntä kiusataan täällä.
Tunnustit juuri asian olevan tottaMitäs muuta ajattelit asialle tehdä kun toistaa samaa joka päivä?
Missä hän niin tunnusti?Tunnustit juuri asian olevan totta
Kuorin aina perunat enkä syö perunakuitua muussakaan muodossa.Mites Poolan omat potut, täysin kuiduttomia vai?
Ei mun tarvi, mä pidän Aqelasta. Ja ystävällisistä harmaista.Mene itse sinne kirjautuneiden suljetulle osastolle.
Tyhmä ja sokeakin, ei ihme että pyjamasankari käyttänyt hyväksi.Missä hän niin tunnusti?
Voit olla varma ettet sinä ainakaan saa, muuta kun omaa kättsi.Toivottavasti Triplukka ei antanut tuolle hyväksikäyttäjälle pinp piä
Se sivusto on tosi hyvä, ollut kauan olemassa. En tunne Paavoa, mut omille sivuilleni olen kerännyt muutamia asioita perunasta.Paavon perunasivu
Ei mun tarvi, mä pidän Aqelasta. Ja ystävällisistä harmaista.
Ak.ela olisi sanonut että on velat kuitattu jo eilenMistä sä tiedät etteikö ollut eilenKIN?
Tää on typerintä munatonta parhaimmillaanVoit olla varma ettet sinä ainakaan saa, muuta kun omaa kättsi.
Teetkö perunasta pontikkaa?Se sivusto on tosi hyvä, ollut kauan olemassa. En tunne Paavoa, mut omille sivuilleni olen kerännyt muutamia asioita perunasta.
kyllä luulen noiden juttujensa perusteella että tekeeTeetkö perunasta pontikkaa?
Ei se niin ole. Eilen oli väsynyt.Miksi ei ollut seksiä jo aikaisemmin,...eilen esimerkiksi? onko mies vanha ja ei jaksa kun kerran kuussa....
Mä olin joskus vuosikausia sitten ihan fani, nyt ei oo tullut enää moniin vuosiin kuunneltua ollenkaan kun musiikkimaku on vähän muuttunut
En ole edes maistanut sellaista eikä edes kiinnosta.Viinirypäleitä kasvatan kyllä ja tiedän, että ne ehtivät kypsyä, jos ei aurinko tapa nuppuja pilalle. Eka puska oli avomaalla viime talven ja puski sieltä paljon vankemmat versot kuin kasvihuoneeseen istutettu sukulaisensa. Pai muuta rypälettä istutettiin jo avomaalle lisää, kun ne ruukut on kamalan painavat raahata eestaas kellariin.Teetkö perunasta pontikkaa?
ok. ihanaa juhannusta... ehditte nyt levätä ja pelehtiä vielä tovinEi se niin ole. Eilen oli väsynyt.