Voiko auringonpistos aiheuttaa ripuliakin?Ei voi helteistä johtua, mut auringonpistos voi.
Mä oon luullut et vaan oksennusta ja päänsärkyä
Voiko auringonpistos aiheuttaa ripuliakin?Ei voi helteistä johtua, mut auringonpistos voi.
Syö ihmeessä.Tekisi mieli syödä koko ajan jotain
Mä en tiedä... Olen kyllä juonut liian vähän vettä tänään. Voiko se aiheuttaa...Voisko johtua ihan helteistä, tai sit oot saanu vatsataudin. Muista juoda paljon! Ja syödä suolasta ettei käy köpelösti
Luultavasti saanut vedestä e-colin.Voiko auringonpistos aiheuttaa ripuliakin?
Nyt on kulut maksettu. Meillä oli seksiä.
Niin. Tuskin se ripulia aiheuttaa...Voiko auringonpistos aiheuttaa ripuliakin?
Ei kun puoli vuotta elänyt kevyellä ruokavaliolla ja juhannuksena oli lupa syödä ja nyt nälkä kasvaa syödessä.Huomenna pitäisi palata ruotuun taas.Hormonit? Energiavaje? Nukutko huonosti?
Oliko siinä perunakuitua?Olen syönyt grillimakkaraa, ehkä vatsani ei pitänyt siitä. Ei ole onneksi paha r. ipu. li... Mutta sellai kuitenkin vatsa sekaisin
Jos et oo juonu tarpeeks ja syöt suolasta/rasvasta makkaraa niin se voi kyllä pistää suolistoa sekaisin. Yritä juoda vettä reilusti, ja jos löytyy ni jugurttia/hapanmaitotuotteita ni saat maitohappobakteereita tasapainottaan suolistoa.Mä en tiedä... Olen kyllä juonut liian vähän vettä tänään. Voiko se aiheuttaa...
Olen syönyt grillimakkaraa, ehkä vatsani ei pitänyt siitä. Ei ole onneksi paha r. ipu. li... Mutta sellai kuitenkin vatsa sekaisin
Jos ottaa kipulääkettä siihen, se ainakin voi tehdä.Niin. Tuskin se ripulia aiheuttaa...
Jäit hänelle velkaa mikäli mies oli aktiivisempi osapuoliNyt on kulut maksettu. Meillä oli seksiä.
Kyllä se siitä taas Sit kun kaikki herkut on syöty pois niin on helpompi palata arkeenEi kun puoli vuotta elänyt kevyellä ruokavaliolla ja juhannuksena oli lupa syödä ja nyt nälkä kasvaa syödessä.Huomenna pitäisi palata ruotuun taas.
https://yle.fi/tekstitv/arkisto/hyvinvointi/lampohalvauksen_oireet_ja_hoito_7173.htmlEi voi helteistä johtua, mut auringonpistos voi.
Ei ollut kovin pitkä sessio.Nyt on kulut maksettu. Meillä oli seksiä.
Olikin varmaanJäit hänelle velkaa mikäli mies oli aktiivisempi osapuoli
Ai sä oikein kellotitEi ollut kovin pitkä sessio.
Cola zeroa ei pysty juomaan röyhimättäryöh
Juotko säkin laittilimsoja?Cola zeroa ei pysty juomaan röyhimättä
Mitäs meni alas?ryöh
Tunti riittää helposti jos osaa hommanEi paljon tarvitse kellottaa kun viestien aika välin näkee täältäkin.
Eikäkökäkun söin iltapalaksi kanasalaattiaCola zeroa ei pysty juomaan röyhimättä
Juon laittia ja sokerillisia.Juotko säkin laittilimsoja?
Kaikkiko täällä on laitti ihmisiä
Jos homman osaa niin kestää kauemmin kun tunnin.Tumpelot tulee heti.Tunti riittää helposti jos osaa homman