Jännittää ja pelottaa huominen Tänään olin etäpäivällä omien ajatusteni kanssa, niin oli hieman hankalaa keskittyä pelkästään työasioihin. Onneksi huomenna pääsee työmaalle, siellä ei ennätä mitään ylimääräistä pohtia.@Adalmina30 miullakin huomenna ultra rv 12+0 vähän jännittää jo kun ekaa kertaa otin seulatkin...
Täytyy huomen kysyä vielä nipt-testistä,kuinka sen sais... yksityisellä maksaa mutta ymmärsin et julkisella lähetteellä maksuton ja pitää kosahtaa näissä ekoissa seuloissa.. mihkä tää aika oikein menee;8viikon päästä raskaauden puoliväli edellyttäen et kaikki menee ok..
Meillä taas pitää käydä vessassa me ei oo ees mietitty millo kerrotaa vai kerrotaanko olleskaa.. vai annetaanko masun "puhua"Ihanaa.. kaikki hyvin ultrassa vauva vastasi 12+0 eli päivää vähemmän mitä menkkojen mukaan. Ei ollut kyllä puhetta, että laskettu olisi muuttunut, joten mennään sillä 25.12. Noottia sain siitä, että olin käynyt wc:ssä ennen ultraa; jostain luin, että rakko pitää tyhjentää juuri ennen
Vielä viikko pitäisi tätä salassa pitää, ajateltiin kertoa tuleville isovanhemmille vasta juhannuksena.
Jep, mulla on kokoajan semmonen fiilis selässä että tekis mieli venyttää sitä johonkin suuntaan. Erehdyin nukkuu sohvalla päiväunet niin eikö se taas aikaansaanut sellaisen ärsyttävän olotilan tuolla selässäKova penkki ei yhtään hyvä täälläkään.. tai pitkän jaloilla olo.. onnex en oo töissä tällä hetkellä.. ei tulis mitään..
Kaikki halukkaat nyt vaan rohkeasti mukaan Joulumasut 2019 ryhmäänRyhmässä olikin puhetta jo että halukkaat siirtykää sinne. Itse oon jo siä ja tämä palsta jää tosi vähälle nyt..
Täällä on olevinaan hirveän harvoin neuvola vai tuntuuko se vaan sille kävin viikolla 8 ja nyt seuraava vasta viikolla 18 ?@UniQuePopPy Kyllä mää ainakin täällä käyn lueskelemassa
Mulla sama, että nyt on ”epämiellyttävä” vaihe, kun pahoinvointi loppunut ja liikkeitä ei vielä tunnu... ois jo maanantai ja neuvola, niin kuulis sydänäänet...
Minttu-82 ja ”ei vielä mitään työnimeä” 13+5
Joo neuvolat on kyllä harventunut! Mulla oli RV 9+0 ja nyt maanantaina on RV 14+3, sitten taisikin olla 2kk taukoa... onneks välissä rakenneultra Aamulla klo 7.30 sokerirasitukseen...Täällä on olevinaan hirveän harvoin neuvola vai tuntuuko se vaan sille kävin viikolla 8 ja nyt seuraava vasta viikolla 18 ?
Mutta kiva kuulla että sun pahoinvointi on helpottanut onhan sekin kyllä raskasta :/
Tsemppiä sokerirasitukseen! Vihaan sitä litkua mitä pitää juodaJoo neuvolat on kyllä harventunut! Mulla oli RV 9+0 ja nyt maanantaina on RV 14+3, sitten taisikin olla 2kk taukoa... onneks välissä rakenneultra Aamulla klo 7.30 sokerirasitukseen...
Ja niinhän siinä kävi, jonka vähän arvelinkin sekä paastoarvo että 1h arvo yli viitearvon... semmosta...Tsemppiä sokerirasitukseen! Vihaan sitä litkua mitä pitää juoda