En ole sun kanssa pelannut enkä pelaa.no sä olet pelis menettänyt aikaisemmin. lukko. et voi enää muuttaa tai pahentaa. lällällällääää
pusi muiskis.
En ole sun kanssa pelannut enkä pelaa.no sä olet pelis menettänyt aikaisemmin. lukko. et voi enää muuttaa tai pahentaa. lällällällääää
pusi muiskis.
se näytti mulle tattiaanMitäs ihmreen sieniä sä olet imenyt?
Ei kai kukaan nykyään enää mitään kossua juo?juhannuksen taikasieniä eli kossua
et niin kun häviät ei riidellä, nussitaaanEn ole sun kanssa pelannut enkä pelaa.
Älä sinä taas yritä säheltää síinä välissäse näytti mulle tattiaan
kaikki tosimiehetEi kai kukaan nykyään enää mitään kossua juo?
ai näinköMä osaan kyllä, kiitos vaan, sanoa sanottavani omalla suullanikin ja ihan omilla mielipiteillänikin kuten itsekin teet. Mun puolesta huonoile ja pahaile kaikessa rauhassa jos helpottaa ja arvostelekin, eihän siihen kukaan lupaa tarvitse keneltäkään. Ylilyöntejä tulee aivan varmasti jokaiselle mutta joskus on ihan hyvästäkin kun ei tartu aivan kaikkeen vaan antaa mennä silmämuljahduksien kera mappi ööhön
En oo homo. Joudut ettimään panot jostain muualta.et niin kun häviät ei riidellä, nussitaaan
no saat sinä sen tatinÄlä sinä taas yritä säheltää síinä välissä
Miten sitä p*skaa on ikinä voinut kukaan juoda?Ei kai kukaan nykyään enää mitään kossua juo?
En oo homo. Joudut ettimään panot jostain muualta.
Kiitosno saat sinä sen tatin
Voi olla niinkin, mutta oot niin r uma etten mä silti ala.
mulla ei ole kyllä k-ullia... ei koskaan ollutkaan ,mutta toki usko mitä haluat
niin en tiedä... hyi varsinkin raakanaMiten sitä p*skaa on ikinä voinut kukaan juoda?
oi, semmostaPaha rasti tuommonen kyllä, mitäs luulet - toisiko vastapuolen runsas lahjominen mitään muutosta asiaan?
kiitos kultiVoi olla niinkin, mutta oot niin kaunis että mä heti alan.
muiskuja ja oikein hyvää yötäKiitos
Minkä ihmeen muiskujen kanssamuiskuja ja oikein hyvää yötä
Kokkoja ei saa polttaa ja se muiskuilu on vain sellainen ystävällinen toivotus. että muisk ja hauskaa jussia.Minkä ihmeen muiskujen kanssa
Heittäydyppä vaikka jussikokkoon hei kuule
aina heti vittuillaan vaikka vaan toivottaa öitä on tämä kumma palstaMinkä ihmeen muiskujen kanssa
Heittäydyppä vaikka jussikokkoon hei kuule
Kirjoitit että Ellu on ru ma yl i vuosi sitten,miksi suhtaudut asiaan nyt näin?Voi olla niinkin, mutta oot niin r uma etten mä silti ala.
Ennen täällä toivotettiin reilusti HV.aina heti vittuillaan vaikka vaan toivottaa öitä on tämä kumma palsta
ai sitä sukupuolitautiaEnnen täällä toivotettiin reilusti HV.