Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huono selvittää kun poika ei ole miheksi kasvanut, ei vastaa puhesitaan ja on tuplabannissa. Se on sun oma asia jos haluat olla tietämätön sen riehumisista. Eikä tässä ole sohittu ja tökitty kun yhteen suuntaan. Etkä ole se suunta vieläkään.
Tosta bannista olen tietoinen ja käsittääkseni itse myönsi epäasiallisen käytöksensä. Jos haluja on selvitellä asioita niin kait se hoituu bannin jälkeenkin, eikö? Oot säkin ollu täällä aikamoisena kuumakallena ja tuskin luonteesi on siitä mihinkään muuttunut :), tosin aikahan voi kullata asioita. "..haluat olla tietämätön.." voi tulla yllätyksenä mutta mä en todellakaan ole hänen enkä kyllä kenenkään muunkaan vartijana täällä, mun arki on sen verta kiireistä että aika ei riitä tänne just ollenkaan joten voi harmitus kun en tiedä teidän kaikkien löpinöitä.
 
Tosta bannista olen tietoinen ja käsittääkseni itse myönsi epäasiallisen käytöksensä. Jos haluja on selvitellä asioita niin kait se hoituu bannin jälkeenkin, eikö? Oot säkin ollu täällä aikamoisena kuumakallena ja tuskin luonteesi on siitä mihinkään muuttunut :), tosin aikahan voi kullata asioita. "..haluat olla tietämätön.." voi tulla yllätyksenä mutta mä en todellakaan ole hänen enkä kyllä kenenkään muunkaan vartijana täällä, mun arki on sen verta kiireistä että aika ei riitä tänne just ollenkaan joten voi harmitus kun en tiedä teidän kaikkien löpinöitä.
Tuo on sun näkemys asioista minuun ja saat olla mitä mieltä haluat tai sulle on sanottu mitä mieltä pitäis olla, mutta se ei liity mitenkään käsillä olevaan asiaan. Et ole vartijana tosiaankaan, vai väitinko että pitäis olla? Miten selvittää asia ihmisen kanssa joka kysyttäessä kieltää kaiken ja ulvoo todisteista jotka itse tai ylläpito on poistanut, selittää vaan seuraavana päivänä että kännissä ja läpällä. Toivottavasti joku uhkailut nähnyt tekee rikosilmotuksen. Tottakai minä olen nyt se huono ja paha kun kehtasin itäsuomen kovinta uhopetteriä arvostella. (n)
 
vierailija
Täällä on kielto kokkojen polttamisille. Käsittääkseni noin on suuremmassa osassa maata metsäpalovaroituksien takia. Vettä sais sataa kyllä :)
jos kokko poltetaan lautalla keskellä järveä tai yleensä matkan päässä rannasta niin miksi metsäpalovaroitus haittaa... eikai se sieltä leviä metsiin ja muualle... onko se vaan sellainen varotoimi ettei urpöt sitten matki perässä ja ajattelemattomuuttaan tee sitä mihin sattuu....
 
vierailija
Tuo on sun näkemys asioista minuun ja saat olla mitä mieltä haluat tai sulle on sanottu mitä mieltä pitäis olla, mutta se ei liity mitenkään käsillä olevaan asiaan. Et ole vartijana tosiaankaan, vai väitinko että pitäis olla? Miten selvittää asia ihmisen kanssa joka kysyttäessä kieltää kaiken ja ulvoo todisteista jotka itse tai ylläpito on poistanut, selittää vaan seuraavana päivänä että kännissä ja läpällä. Toivottavasti joku uhkailut nähnyt tekee rikosilmotuksen. Tottakai minä olen nyt se huono ja paha kun kehtasin itäsuomen kovinta uhopetteriä arvostella. (n)
Onko hän itä-suomesta?
 
jos kokko poltetaan lautalla keskellä järveä tai yleensä matkan päässä rannasta niin miksi metsäpalovaroitus haittaa... eikai se sieltä leviä metsiin ja muualle... onko se vaan sellainen varotoimi ettei urpöt sitten matki perässä ja ajattelemattomuuttaan tee sitä mihin sattuu....
Haittaa sen verran että kokon sytyttäjä vastaa kaikista lähialueen tulipaloista vaikka kokko olisikin keskellä järveä.
 
Tuo on sun näkemys asioista minuun ja saat olla mitä mieltä haluat tai sulle on sanottu mitä mieltä pitäis olla, mutta se ei liity mitenkään käsillä olevaan asiaan. Et ole vartijana tosiaankaan, vai väitinko että pitäis olla? Miten selvittää asia ihmisen kanssa joka kysyttäessä kieltää kaiken ja ulvoo todisteista jotka itse tai ylläpito on poistanut, selittää vaan seuraavana päivänä että kännissä ja läpällä. Toivottavasti joku uhkailut nähnyt tekee rikosilmotuksen. Tottakai minä olen nyt se huono ja paha kun kehtasin itäsuomen kovinta uhopetteriä arvostella. (n)
Mä osaan kyllä, kiitos vaan, sanoa sanottavani omalla suullanikin ja ihan omilla mielipiteillänikin:) kuten itsekin teet. Mun puolesta huonoile ja pahaile kaikessa rauhassa jos helpottaa ja arvostelekin, eihän siihen kukaan lupaa tarvitse keneltäkään. Ylilyöntejä tulee aivan varmasti jokaiselle mutta joskus on ihan hyvästäkin kun ei tartu aivan kaikkeen vaan antaa mennä silmämuljahduksien kera mappi ööhön
 
jos kokko poltetaan lautalla keskellä järveä tai yleensä matkan päässä rannasta niin miksi metsäpalovaroitus haittaa... eikai se sieltä leviä metsiin ja muualle... onko se vaan sellainen varotoimi ettei urpöt sitten matki perässä ja ajattelemattomuuttaan tee sitä mihin sattuu....
Lautalla on pieni riski että se karkaa... ja kipinät tuulen mukana....
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
jos kokko poltetaan lautalla keskellä järveä tai yleensä matkan päässä rannasta niin miksi metsäpalovaroitus haittaa... eikai se sieltä leviä metsiin ja muualle... onko se vaan sellainen varotoimi ettei urpöt sitten matki perässä ja ajattelemattomuuttaan tee sitä mihin sattuu....
Osassa maata on myös annettu tuulivaroituksiakin mitkä voi puuskittaisesti kuljettaa kipinöitä väärään suuntaan. Mutta jos on mahkuja väsätä kokkoa keskelle järvenselkää niin kaitpa tuo myös sytytetäänkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä