Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joo mutta "kivasti" aikuismaisesti vihjailemalla.
Mikä suakin vaivaa kysyn vaan?
Ei mua vaivaa mikään kun en ole toivonut kaikkien palstailijoitten kuolemaa, puhunut ampumisjuttuja kohteina palstalaiset ja kuvitelmissaan vielä hakannu kaikkea mahdollista. ite kysit eikä mulla ole mitään sinua vastaan niinkun heti oletit.
 
Mä olen monesti ollut baarissa ilman miestä. Joskus olen ostanut illan juomat myös miehelle. Jaa, kuinkahan usein olen MAINOSTANUT että mun mies tarjoaa?
Kai tuo meinaa niitä paria hassua kertaa mitä on ITSE udellut ja oot sattunut kertoon miehen tarjoavan. Ei varmaan tajua että sitä elämää on siinä välilläkin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Ei mua vaivaa mikään kun en ole toivonut kaikkien palstailijoitten kuolemaa, puhunut ampumisjuttuja kohteina palstalaiset ja kuvitelmissaan vielä hakannu kaikkea mahdollista. ite kysit eikä mulla ole mitään sinua vastaan niinkun heti oletit.
Vai niin. Epek vastannee omista sanomisistaan, ei kuulu mulle. Ja ei sun tarvii mun suuhun sanoja laittaa eli turhaan oletit yhtään mitään. Jos sulla on jotain asiaa epekille, ni selvitä hänen kanssaan - ei luulis vaikeaa olevan :). Niin kuin mies miehelle tai jotain. Muutoin tää tämmönen sohiminen ja tökkiminen joka suuntaan on varsin typerää, mun mielestä.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Hyvää iltaa! :) Täällä taas, henkis selvittiin reissusta, varmaan yks rattijuoppo tielle sattui kun seilas niin kovasti ja 70 alueella ajoi 50o_O
Suunniteltiin jo poliisille kilautusta mut sit se kurvas sellaselle mettätielle.
Vähän jotai illanistumisherkkui pitäs kohta makustella, jos jaksan laittaa:)
 
vierailija
Vai niin. Epek vastannee omista sanomisistaan, ei kuulu mulle. Ja ei sun tarvii mun suuhun sanoja laittaa eli turhaan oletit yhtään mitään. Jos sulla on jotain asiaa epekille, ni selvitä hänen kanssaan - ei luulis vaikeaa olevan :). Niin kuin mies miehelle tai jotain. Muutoin tää tämmönen sohiminen ja tökkiminen joka suuntaan on varsin typerää, mun mielestä.
Oletko epekin kanssa edelleen?
 

Yhteistyössä