Jos se oliskin vaikka räpytin niin ei tarvii väitellä.Mä en muuten muista enää kumpi se mulle oli...täällä asuessa kutsun sitä molemmilla nimillä
Jos se oliskin vaikka räpytin niin ei tarvii väitellä.Mä en muuten muista enää kumpi se mulle oli...täällä asuessa kutsun sitä molemmilla nimillä
Rupesit sitten vinduilee kisulle?Yks sun tuttu osaa varmaan parhaiten vastata tuohon.
Siitä vastasta/vihdasta lähtee kyllä hyvät tuoksutOn juu ja ihan tuore.
Ihan nimiä mainitsematta.Jaha, kiva ois tietää kenestäköhän tutustani on päättömän mielestä kyse
Joo mutta "kivasti" aikuismaisesti vihjailemalla.Ihan nimiä mainitsematta.
Eepokkia tarkoittaa.Jaha, kiva ois tietää kenestäköhän tutustani on päättömän mielestä kyse
Ihana riiviöNiin ja aattele, kohta on joulu
Kissa kiusaa..menee piiloon ja käy vähänväliä roikkumassa reisissä tai pudottelee tavaroita pöydältä
Mää sun kanssa muutenkaan voittas mtn väittelyä, jos en muuten luovuttais niin viimistään siinä vaiheessa kun roikottaisit nilkoista vessanpytyssä eli tekisit tarjouksen mistä ei _kannata_ kieltäytyäJos se oliskin vaikka räpytin niin ei tarvii väitellä.
Ei mua vaivaa mikään kun en ole toivonut kaikkien palstailijoitten kuolemaa, puhunut ampumisjuttuja kohteina palstalaiset ja kuvitelmissaan vielä hakannu kaikkea mahdollista. ite kysit eikä mulla ole mitään sinua vastaan niinkun heti oletit.Joo mutta "kivasti" aikuismaisesti vihjailemalla.
Mikä suakin vaivaa kysyn vaan?
Ihan paras, toivottavasti hää ei kuole ikinä!!Ihana riiviö
Kai tuo meinaa niitä paria hassua kertaa mitä on ITSE udellut ja oot sattunut kertoon miehen tarjoavan. Ei varmaan tajua että sitä elämää on siinä välilläkinMä olen monesti ollut baarissa ilman miestä. Joskus olen ostanut illan juomat myös miehelle. Jaa, kuinkahan usein olen MAINOSTANUT että mun mies tarjoaa?
Vatsa on kaksinkertainen aamuun verrattuna
Mä en käy tanssipaikoilla. Mitä se lienee onkin. Mitä bussikuljetuksia? Pk-seudulla on julkinen liikenne tiettynä aikana. Baarissa on tylsää ilman alkoa. Tiedän sen kokemuksesta.Höh, mut bussikuljetuksiakin on moniin paikkoihin
Vettä on tarjolla kaikille tanssipaikoilla automaatista ettei tule nestehukkaa. Joku pykälä löytyy siitä
Kuolee se joskus.Ei sillä ole kuin yhdeksän elämääIhan paras, toivottavasti hää ei kuole ikinä!!
Mitä sä olet sinne laittanut?Vatsa on kaksinkertainen aamuun verrattuna
Höpöhöpö, eikä kuole.Kuolee se joskus.Ei sillä ole kuin yhdeksän elämää
Mitä sä olet sinne laittanut?
Makkaraa ja pihviä ja sipsiä ja jäätelöä ja pullaa.Mitä sä olet sinne laittanut?
Vai niin. Epek vastannee omista sanomisistaan, ei kuulu mulle. Ja ei sun tarvii mun suuhun sanoja laittaa eli turhaan oletit yhtään mitään. Jos sulla on jotain asiaa epekille, ni selvitä hänen kanssaan - ei luulis vaikeaa olevan . Niin kuin mies miehelle tai jotain. Muutoin tää tämmönen sohiminen ja tökkiminen joka suuntaan on varsin typerää, mun mielestä.Ei mua vaivaa mikään kun en ole toivonut kaikkien palstailijoitten kuolemaa, puhunut ampumisjuttuja kohteina palstalaiset ja kuvitelmissaan vielä hakannu kaikkea mahdollista. ite kysit eikä mulla ole mitään sinua vastaan niinkun heti oletit.
Oletko epekin kanssa edelleen?Vai niin. Epek vastannee omista sanomisistaan, ei kuulu mulle. Ja ei sun tarvii mun suuhun sanoja laittaa eli turhaan oletit yhtään mitään. Jos sulla on jotain asiaa epekille, ni selvitä hänen kanssaan - ei luulis vaikeaa olevan . Niin kuin mies miehelle tai jotain. Muutoin tää tämmönen sohiminen ja tökkiminen joka suuntaan on varsin typerää, mun mielestä.
Ja sinä teet sillä tiedolla mitä?Oletko epekin kanssa edelleen?