Sitä samaa sulle ja perheellesi!Hyvää juhannusta kaikille ja pysykäähän pinnalla!
Niinhän sinä sanoit itseMene raato nukkumaan.
Kiitos rohkaisusta.Varmasti voit mutta vähän täytyy nähdä vaivaakin
Ninko se valehteleva horo sulle valehteili.Niinhän sinä sanoit itse
Sä olet väärässä maassa.Ois ollu nin kiva mennä Aqelan kanssa sinne mökille, mut ku hänellä on se uusi ja parempi miäs siellä.
Mutta kyllä minäkin voin joskus löytää jonkun vierelleni. Ehkä.
Sen vois korjata, jos tietäisin sen oikean maan.Sä olet väärässä maassa.
Taitaa taas olla bannia tulossa "jollekkin".
Toivottavasti sais pitkän banaanin!Taitaa taas olla bannia tulossa "jollekkin".
Päivi Tuomi tuolla, oli niin hyvä eikä päästäneet jatkoonKatsoitteko alfalta tangolaulukisoja? Harmittaa, kun tosihyvätkään eivät pääse aina jatkoon
Niin ja aattele, kohta on jouluJa rauhaissaa juhannuksenjatkumoa itsekullekin
Uudet perunat runsaan tillin kera maistuvat piiitkästä aikaa hyviltä ja ihanaa kun ilma hiukan viilenee
Ei voi valittaa, kesälläkin on kaunista
Pasi Kivimäestä taitaa tulla uusi tangokunigasOtapa tuo kalenteri talteen ja menkää sitten ajoissa
Tää mun kämppä on kuin sauna jo itsessään, vaan löylyyn kyllä kaipaankin että en silleen valitaLaitoin sitten vielä saunan lämpeneen.
Yks sun tuttu osaa varmaan parhaiten vastata tuohon.Mikä teitä oikein vaivaa kun jaksatte koko ajan aukoo päätänne?
Täällä käytiin joLaitoin sitten vielä saunan lämpeneen.
On juu ja ihan tuore.Täällä käytiin jo
Onko sulla käytössä vasta/vihta?
Höh, mut bussikuljetuksiakin on moniin paikkoihinMä olen monesti ollut baarissa ilman miestä. Joskus olen ostanut illan juomat myös miehelle. Jaa, kuinkahan usein olen MAINOSTANUT että mun mies tarjoaa?
Mä en muuten muista enää kumpi se mulle oli...täällä asuessa kutsun sitä molemmilla nimilläOn juu ja ihan tuore.