Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Käyn ja syön mutta aqela maksattaa miehelläön aina ja kaiken.Kertaakaan ennole nähnyt että hän olisi sanonut että tarjosi miehelle jonkun reissun tai ravintolan tai illan baarissa mussä usein käy.Aina vain mainostaa että mies maksoi ja mies tarjoaa. Se on sitä siivellä elämistä.
Älä viiti...sähän et kuitenkaan tiedä koko totuutta, mutta sitähän sun ei ole tarve tietääkään..mutta olet kyllä nyt todella väärässä.
 
Käyn ja syön mutta aqela maksattaa miehelläön aina ja kaiken.Kertaakaan ennole nähnyt että hän olisi sanonut että tarjosi miehelle jonkun reissun tai ravintolan tai illan baarissa mussä usein käy.Aina vain mainostaa että mies maksoi ja mies tarjoaa. Se on sitä siivellä elämistä.
Jos joku joskus erehtyy sun kanssa lähtemään ulos niin annat varmaan loppuillasta laskun käteen toiselle. Ei ole ihme kun ei oikein ole seuraa. Nyttenkin päivystät palstalla muita haukkumassa.
 
Viimeksi muokattu:
Käyn ja syön mutta aqela maksattaa miehelläön aina ja kaiken.Kertaakaan ennole nähnyt että hän olisi sanonut että tarjosi miehelle jonkun reissun tai ravintolan tai illan baarissa mussä usein käy.Aina vain mainostaa että mies maksoi ja mies tarjoaa. Se on sitä siivellä elämistä.
Mielestäni on kunnia-asia saada maksaa lady friendin ilta.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Aqela
Käyn ja syön mutta aqela maksattaa miehelläön aina ja kaiken.Kertaakaan ennole nähnyt että hän olisi sanonut että tarjosi miehelle jonkun reissun tai ravintolan tai illan baarissa mussä usein käy.Aina vain mainostaa että mies maksoi ja mies tarjoaa. Se on sitä siivellä elämistä.
Mä olen monesti ollut baarissa ilman miestä. Joskus olen ostanut illan juomat myös miehelle. Jaa, kuinkahan usein olen MAINOSTANUT että mun mies tarjoaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Jotkut kaupat myy ulkomaisia pottuja suomalaisina, voi johtua mauttomuus siitä. Omat ostin suoraan pellosta että on varmasti kotimaisia. Hyviäkin on. (y)
Joo omasta pellosta ne pitäisi olla niin olisivat maukkaita. Lapsuudenkodissa aina perunat kasvatettiin itse ja ai että kun hyviä olivst. Nyt ei ole paikkaa missä kasvattaa. Ehkä ensikesänä kokeilen kasvattaa ämpärissä parvekkeella :rolleyes::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Joo omasta pellosta ne pitäisi olla niin olisivat maukkaita. Lapsuudenkodissa aina perunat kasvatettiin itse ja ai että kun hyviä olivst. Nyt ei ole paikkaa missä kasvattaa. Ehkä ensikesänä kokeilen kasvattaa ämpärissä parvekkeella :rolleyes::cautious:
Voi olla siis myös muiden pelto kunhan olisivat maukkaita suomalaisia, voisi kyllä hakea kasvattajalta tai Torilta ehkä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Oletko tullut sokeaksi itsellesi mainostat jatkuvalla syötöllä. Eikä yhden baari illan juomat ole mitään verrattuna siihen miten paljon miehesi on maksanut sinulle juttuja.
Mikä tuomari sä oikein kuvittelet olevasi?:eek:
Entä jos se mies _haluaa_ tarjota?? Hauku hänet jos uskallat, mutta anna toisen nauttia Juhannuksestaan!
 

Yhteistyössä