Pitäis keksiä mitä ruokaa tänään tekisi?Päivää juu kaikille!
Mulla on jo lounastauko.
Uusia pottuja ja voikastikettaPitäis keksiä mitä ruokaa tänään tekisi?
Pitäis keksiä mitä ruokaa tänään tekisi?
Tuo olis kyllä varma valinta, mutta ei jokapäivä viittisi niitä uusia pottuja, tai edes joka toinen.Uusia pottuja ja voikastiketta
Sitä meikäkarppaaja vetää kyllä kerran-pari kesässä, vaikka tiedän seuraukset, burps...
Mulla olis ehdotuksia valmiinaPitäis keksiä mitä ruokaa tänään tekisi?
Umpilihatillilihaa vois laittaa, mutta olis pitäny ottaa liha sulamaan jo eilen."jauhelihatillilihaa"?
Uusia pottuja ja voikastiketta
Sitä meikäkarppaaja vetää kyllä kerran-pari kesässä, vaikka tiedän seuraukset, burps...
No mut huomiseksi sit.Umpilihatillilihaa vois laittaa, mutta olis pitäny ottaa liha sulamaan jo eilen.
Mulla olis ehdotuksia valmiina
Minkä hintasia mansikoita sielläpäin myydään?Mut sit alkoi mansikka-aikakin ja... se siitä sit.
Mutta eihän mansikoita lasketa, nehän poistaa nestettäMä punnitsin ja laskin hiilihydraatteja tossa aiemmin kesällä ja tulin tulokseen että uusia pottuja voi hienosti syödä kerran kyllikseen kunhan sit ei samana päivänä syö mitään muuta hiilihydraattipitoista.
Mut sit alkoi mansikka-aikakin ja... se siitä sit.
Kanaa ja kasviksia. Asia selvä.No mut huomiseksi sit.
Ja jos huomenna on lihaa, eilen oli kalaa niin tänään kanaa tai kasviksia.
Minkä hintasia mansikoita sielläpäin myydään?
Täällä ovat vielä tosi kalliita..kilohinta näytti olevan 16€
Mutta eihän mansikoita lasketa, nehän poistaa nestettä
1,5 litraa sai kympillä.
No tuota noin... Tämmönen halppisbudjettivaihtoehto on mahdollisimman kuiva valkkari, jota lantraa vissyllä.Mut sit se kuohari.
Mä punnitsin ja laskin hiilihydraatteja tossa aiemmin kesällä ja tulin tulokseen että uusia pottuja voi hienosti syödä kerran kyllikseen kunhan sit ei samana päivänä syö mitään muuta hiilihydraattipitoista.
Mut sit alkoi mansikka-aikakin ja... se siitä sit.
Yritän laskea kilohintaa. Joskus tää on hieman vaikeaa
Silti halvempaa kuin täällä...tosin täällä se saattaa johtua ihan siitä, että myyjiä on näkynyt vasta tasan se yksi, eli eipä ole vielä kilpailuaYritän laskea kilohintaa. Joskus tää on hieman vaikeaa
Ei siis 1,5 kiloa maksaisi 20 euroa eli kilohinta on 13,3 euroa?