No joo o.. on onÄlä lässytä.
Palstan moderointi mennyt ala-arvoiseksi. Ilkeät vierailijoiden kommentit saavat jäädä esille pitkäksi aikaa eikä niille tehdä mitään. Pistää ihmetyttämään......Huomasitko neki oli poistettu. Ihme hommaa
Niin mutta sillä on farkut jalassa?Vähän kielellä lirputella pakaravaosta..
Voipi olla.Kuvassa mies otta naisen päästä kiinni ja vetää sitä itseään kohti kunnolla, jotta selviää, onko nainen herkkäkurkku?
Pari kuvaa vain. En muuta.
Niinpä..Palstan moderointi mennyt ala-arvoiseksi. Ilkeät vierailijoiden kommentit saavat jäädä esille pitkäksi aikaa eikä niille tehdä mitään. Pistää ihmetyttämään......
Eiku sä ymmärsit nyt väärin, nehän halaa ihan selvästi.Kuvassa mies otta naisen päästä kiinni ja vetää sitä itseään kohti kunnolla, jotta selviää, onko nainen herkkäkurkku?
Lopeta jo epokkiPalstan moderointi mennyt ala-arvoiseksi. Ilkeät vierailijoiden kommentit saavat jäädä esille pitkäksi aikaa eikä niille tehdä mitään. Pistää ihmetyttämään......
Jos se on leikannut reiän persreiän kohdalleNiin mutta sillä on farkut jalassa?
Taidat olla oikeassa. Mä olen vaan nähnyt jotain tuon kaltaista, kun olen kuuklettanut halailua.Eiku sä ymmärsit nyt väärin, nehän halaa ihan selvästi.
Millä sanalla sä sitä etsit, jos google tollasta sulle heitti?Taidat olla oikeassa. Mä olen vaan nähnyt jotain tuon kaltaista, kun olen kuuklettanut halailua.
Niin ja keuhkotreeniä kun joutuu hengitystä piättelemäänAinakin on hyvää käsitreeniä naiselle.
2 girls 1 cupMillä sanalla sä sitä etsit, jos google tollasta sulle heitti?
En ollu minä, jotkut muutkin vissiin tykkää sellaisesta ei stasi meinigistä
2 girls 1 cup
Se tuli seuraavassa videossa
Niin mutta mihin sä sen halauksen unohit siitä?
Ja sie et kehtaa nimimerkillä esiintyä koska?..Ihme että Lispetti kehtaa vielä näyttäytyä täällä.
Ai vähän niinkö kiitoksen osoituksena?Se tuli seuraavassa videossa
Ihana.Ihme että Lispetti kehtaa vielä näyttäytyä täällä.
Ei ollut epek. Ja miksi pitäisi lopettaa? Kyllä moderaattorien nykyistä toimintaa saa ja pitää kyseenalaistaa. Halutessaan saavat kyllä ilkeät vierailijat aisoihin, siksi tämä ihmetyttääkin.Lopeta jo epokki
En muista. Olin vielä ensimmäisen videon pauloissa (lue: järkyttynyt)Ai vähän niinkö kiitoksen osoituksena?
Olen hämmästynyt että kehtaat, sen jälkeen mitä kerroit aika monelle yhdestä mustasta palstalaisesta aikanaan.Ihana.
Hyvin kehtaa! *rinta rottingilla*
Ja kävisin useamminkin jos olis aikaa, nih prkl!
Esim. En kerinny käydä heittämässä edes juhlapukeutumisinfoa (kevät juhlat)!!!!
Miksi??Mut bannattiin.