??Varsinkin jos/kun sen tekee suomalainen kiinassa - suomessa kasvatetuista vihanneksista
??Varsinkin jos/kun sen tekee suomalainen kiinassa - suomessa kasvatetuista vihanneksista
Syytä laiskaa kokkia äläkä kaalia.
mä en tykkää kaalikääryleistä tai tykkään kyllä siitä sisuksesta, mutta en siitä kaalista ympärillä
Joo, ne tilaa sinne kaupoihin vaikka suomalaisia pakasteita, kun asiakas niin haluaa. kertoi muuan kiinalainen lehdessä. Ihmettelivät oikeastaan sitä kun eivät osta torilta tuoretta, vaikka on ihan vieressä ja paljon halvempaa
Ehän mä nyt kaalia syytäkkään, mutta laiskojen kokkien takia se vaan on usein ollut liian sitkeetä syötäväksSyytä laiskaa kokkia äläkä kaalia.
Mihin tämä nyt taas liittyy?Joo, ne tilaa sinne kaupoihin vaikka suomalaisia pakasteita, kun asiakas niin haluaa. kertoi muuan kiinalainen lehdessä. Ihmettelivät oikeastaan sitä kun eivät osta torilta tuoretta, vaikka on ihan vieressä ja paljon halvempaa
Toki ne paikalliset voi olla likaisessa vedessä huuhdeltuja - siksi tietysti sitä tuttua ja turvallista
Arvostan tarkkaa tallousihmistä mutta saa sitä joskus ja jouluna vähän herkutella.No joo, mutta olen myös vähän nuuka sitten ja aattelen, että entäs jos ostasinkin jotain halvempaa
Käväsin kahavilla, en lukenut mistä on kysymys. Mut sanopa sie, kauanko täytyy vettä laskea muurahaisille, jotka ovat valloittaneet perennapenkin - tai mansikkamaallekin on sellaista tapahtunutMihin tämä nyt taas liittyy?
Vai P*ulako siellä taas säätää?
YLLÄTYYYYYYYYYYS.en lukenut mistä on kysymys
Mene ihmeessä äläkä pidä kiirettä takasintulolle.Pittää mennä takaisin
Tosta saa sen käsityksen et sä meinaat että Ellu asuu kiinassaJoo, ne tilaa sinne kaupoihin vaikka suomalaisia pakasteita, kun asiakas niin haluaa. kertoi muuan kiinalainen lehdessä. Ihmettelivät oikeastaan sitä kun eivät osta torilta tuoretta, vaikka on ihan vieressä ja paljon halvempaa
Toki ne paikalliset voi olla likaisessa vedessä huuhdeltuja - siksi tietysti sitä tuttua ja turvallista
Tehotuotettua kaalta, nin tietenkin. Rasilaisen luomu on onneksi tosi hyvää mut aina loppu kaupasta.Ehän mä nyt kaalia syytäkkään, mutta laiskojen kokkien takia se vaan on usein ollut liian sitkeetä syötäväks
Viimeks tässä keväällä opistolla ja siellä on yleensä todella hyvät ruoat
Eikun se lehtijuttu kertoi kiinassa asuvista suomalaisista, miten he siellä selviävät.Tosta saa sen käsityksen et sä meinaat että Ellu asuu kiinassa
Pitäähän mun ryystää se porstuan kautta ja oottelen sitä ohjetta muurahaisille. Kaneliako?YLLÄTYYYYYYYYYYS.
Mene ihmeessä äläkä pidä kiirettä takasintulolle.
Käväsin kahavilla, en lukenut mistä on kysymys. Mut sanopa sie, kauanko täytyy vettä laskea muurahaisille, jotka ovat valloittaneet perennapenkin - tai mansikkamaallekin on sellaista tapahtunut
Pittää mennä takaisin
NaapuriinEi ne mene minnekään ellet aiheuta tulvaa joka huuhtoo ne naapuriin.
Kanelia mä laittaisin. Sit halpaa mitä ei saa paljoa syödä. Ja ehkä hieman cayennepippuria sekaan.
Naapuriin
ei meillä ole semmosia
Mut tosiaan, ei se auta. Pitää täyttää hienolla hiekalla käytävät
Bensaa pesä täyteen ja palava tulitikku perään.Kiehuva vesi toki toimii suurimpiin pesiin.
Bensaa pesä täyteen ja palava tulitikku perään.
Meillä pesiytyi aina ulkoportaisiin muurahaisia ja ne häädettiin vaan kaatamalla jumalattomasti vettä pesään..oli sellaset sementtiportaat ja siellä vanhuuden vaivana tullut jotain halkeamia ja koloja ja ne teki sen pesän sinne alle...samoin keinoin häädin mansikkamaaltakin ne poisKiehuva vesi toki toimii suurimpiin pesiin.
Kaali kun kaali ja mistä minä tai sinäKÄÄN tiedetään mikä kaali on kyseessä?Tehotuotettua kaalta, nin tietenkin. Rasilaisen luomu on onneksi tosi hyvää mut aina loppu kaupasta.
Opistoilla? Tuskinpa siellä luomukaalia kasvatetaan? Kilpailutus estää kaiken vähänkin kalliimman ostamisen, siitä voi päätellä.Kaali kun kaali ja mistä minä tai sinäKÄÄN tiedetään mikä kaali on kyseessä?
Sun piti mennä jonnekkin, koitas nyt sujua siitä muualle.Opistoilla? Tuskinpa siellä luomukaalia kasvatetaan? Kilpailutus estää kaiken vähänkin kalliimman ostamisen, siitä voi päätellä.
äää, jätän koneen auki miehelle, saa ihmetellä maailman menoaSun piti mennä jonnekkin, koitas nyt sujua siitä muualle.
Siis jotakin Apetit- pakasteitako?Hitto, munhan piti syödä niitä wokkivihanneksia, eikä perunoita
Nääh, syön ne silti myöhemmin illemmalla.
No kuule eiköhän oteta sille yhet pienetTaisin sittenkin arvata mistä on kysymys