No niin, kuten näit..mä voitin!Sovitaan näin.
T. herraskalamies
No niin, kuten näit..mä voitin!Sovitaan näin.
T. herraskalamies
Juu juuNo niin, kuten näit..mä voitin!
Et pysty sanomaan? [/QUOTE]Mieti sitä
se nuoli tiesi maalinsaNoniin bannia tuli. Olin toki itse epäasiallinen mutta oli muutkin. Harmaille kirahveillehan ei voida bannia antaa. Varsinkaan jos on itse Mode tai kaverinsa on.
se jolla on p***u voittaa ainaNo niin, kuten näit..mä voitin!
Jokin tässä nyt mättää...ei miehet noin helpolla luovuta, saati myönnä olevansa väärässä!Juu juu
No just. Mee huutaa sille.ai vittu. Joku peruuttelee täysperävaunuaan TOSI liki mun pikkuvolvoa.
Kenelle sä puhut?Onko sulla tapana katsoa runkkuvideota? Mitä saat siitä?
No just. Mee huutaa sille.
Käy potkasemassa sitä...mun illeai vittu. Joku peruuttelee täysperävaunuaan TOSI liki mun pikkuvolvoa.
Tuolle harmaalle jonka kanssa juttelen.Kenelle sä puhut?
kai sitä nyt toisen auton lähelle saa peruuttaa ilman että joutuu väkivallan kohteeksi?Käy potkasemassa sitä...mun ille
Ei silti saa säikyttää toistakai sitä nyt toisen auton lähelle saa peruuttaa ilman että joutuu väkivallan kohteeksi?
Älä sitä kuvaa nyt joka ketjuun tunge. Tulee kauhea nälkä, kun näyttää niin hyvälle!Niin siis tännehän mun piti tää meidän peurapihvi-potaattikuva alunperin laitella...
Älä sitä kuvaa nyt joka ketjuun tunge. Tulee kauhea nälkä, kun näyttää niin hyvälle!
jos joku säikyttää sut niin se oikeuttaa potkimaan munille?Ei silti saa säikyttää toista
Joo?jos joku säikyttää sut niin se oikeuttaa potkimaan munille?
Oletko tyhmä?mies se haluu sellaisen kuvata minulle.En ole pyytänyt.Mies siitä saa mielihyvää niin kuvatkion.Onko sulla tapana katsoa runkkuvideota? Mitä saat siitä?