Hui mä nään sulla haamun@tofu_ , minä näen tuossa tämän päiväisessäkin viivan. Itse sain samanlaisia just samalla dpo:lla.
Tänään tein vielä päiväpissasta Rfsu varhaisen testin jälleen ja tuloksena oikea haamu! Nyt dpo 9-10.
Oi sehän on ihan selkeä! Eiköhän normitesteissäkin ala pian näkymään tuskin tuo rfsu antaisi noin selkeetä viiva ilman syytä!katso liitettä 7002 @tofu_ jokos siellä on testailtu uudestaan?
Oma haamuni on vahvistunut! Sama testi Rfsu herkkä. Ylempi kuva eiliseltä, alempi tänään. Normitestissä ei näy vielä mitään
Oi sehän on ihan selkeä! Eiköhän normitesteissäkin ala pian näkymään tuskin tuo rfsu antaisi noin selkeetä viiva ilman syytä!
En tänään testannu, koitan tehä testin vasta maanantaina amusta, jos sinne malttaisi Onneksi nyt vklp tosi kiireinen ja oon poissa kotoa
On sama, mutta haen huomenna eri merkkisiä, joten toivottavasti ne näyttäis jotain. Naama on ihan täys finnejä, jostain syystä :/Näen viivan, mutta en osa sanoa väristä. Onko sama testi kuin edelliset? Jännä et tulee noin vahva viivanpaikka. Toisaalta sullakin aika varhaiset päivät vielä, voi hyvin maanantaina olla jo vahva Toivottavasti olisi
Viiva siellä näkyy, mutta väristä en osaa sanoa. Toivottavasti vahvistuu!https://aijaa.com/7YOF6y
Varmaan turha edes kysyä onko viivanpaikka, koska rfsu ja näissähän on aina
Tässä ylempänä tämän aamun PC, alempana eilinen. Oon ollut aivan kauheassa oksennustaudissa, joten en ole jaksanut hakea niitä herkkiä testejä Mutta tämän aamuisessa 25 herkässä tosiaan jo silmälle erottuva tosin tooosi haalea haamunen. Ehkäpä se siitä vahvistuu En oo enää yhtään varma missä kohtaa tuo ovis on todellisuudessa ollut, menkkojen alkuun nyt kalenterin mukaan 7 päivää.Miltä @fuyu sun testi näyttää tänään?
Voi ei Onko sulla ihan tikutettu ovis?PC nega ja dpo11. Tuskin tässä raskaana ollaan taas viivanpaikka https://aijaa.com/rg5JkU
Kyllä mä tossa ylemmässä testissä nään viivan! vahvistumisia silleTässä ylempänä tämän aamun PC, alempana eilinen. Oon ollut aivan kauheassa oksennustaudissa, joten en ole jaksanut hakea niitä herkkiä testejä Mutta tämän aamuisessa 25 herkässä tosiaan jo silmälle erottuva tosin tooosi haalea haamunen. Ehkäpä se siitä vahvistuu En oo enää yhtään varma missä kohtaa tuo ovis on todellisuudessa ollut, menkkojen alkuun nyt kalenterin mukaan 7 päivää. katso liitettä 7011
Muoks, niin kädet täristen tässä taudissa otettuja kuvia, että en ihmettele jos kukaan ei nää mitään
Ei oo, mutta kierto sen 28-31pv. Nyt kp27Voi ei Onko sulla ihan tikutettu ovis?
Okei Harmillista Toivottavasti ovis olisikin ollut vähän myöhemmin ja testi näyttäisi jotain parin päivän päästäEi oo, mutta kierto sen 28-31pv. Nyt kp27
Ei oo PC koskaan antanut viivanpaikkaa ainakaan mulle ja toihan on vielä ihan selväAamun pc https://aijaa.com/HNiH3R tuli näkyviin vasta testiajan jälkeen, joten liekö vain viivanpaikka
Kyllä mä siinä jotain nään. Toivottavasti vahvistuu!No tässä näkyy kyllä tosi hyvin mun mielestä
Täällä 28/25 ja ei ainakaan toistaiseksi merkkejä menkoista. Tein tänään rfsun testin ja siihen tuli heti jotain. Mutta en tiiä. Tuskin on mitään mutta missä mun menkat viipyy? Näkyykö tässä mitään kenenkään muun silmissä
Oho miten selkeä. Hurjaa, että noin virheellisestikin voi näyttää. Mullakin taid olla viallinen testi. Tein äsken uuden pc:n ja negaToivotaan että olisi huomenna vahvempi. Itse sain viime kuussa tämmöisen pc:llä, mut se oli selkeesti joku viallinen vaikka tulikin testiajalla:
katso liitettä 7022
Mun silmään näyttäis haamultaUusi palstalainen ilmoittautuu joukkoon. Ikää on kertynyt 36 vuotta ja ensimmäinen on yrityksessä. Viime kuukaudet on mennyt palstaa seuratessa ja nyt on ns. järeämmät keinot käytössä eli tikuttaminen ja tarkempi lämpötilojen seuraaminen. Menkat on hyvin säännölliset ja tänään pitäisi olla kp1 mutta ei vielä näy eikä kuulu joten yhden testin tuhlasin hätähousuna - mutta on näiden tulkinta kyllä kohtuullisen hankalaa hyvällä mielikuvituksella tuntuu että vähän näkyisi viivanpaikkaa. katso liitettä 7025