Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No minä en ollut syyllinen aikaisempiin ja tein vain huomion niin miksi teet sen perusteella oletuksen että minua pitää haukkua? Olisit vastannut niin sen jankkaajan viestiin. Etkä minun kun en kiusannut mitään.
Kirjautumattomana voit väittää tai valehdella niin paljon kun jaksat eikä kenenkään tarvitse uskoa, harva uskoo muutenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Taasko pääsee itku kun ilkeät mustat kiusaa?
Sanaakaan en kirjoita sinulle jos osaisit olla kunnolla.
Oikeassa elämässä noilla puheilla olisit oikeudessa tai sairaalassa. Tiedän että revit riemua tuosta vastauksesta monta viikkoa, mutta mene vaikka illalla lähibaariin kokeilemaan mitä tuntematon tekee kun väität omiasi toisesta?
En ole väittänyt. Elätkö oikeasti niin että luulet kaikista pahaa, toki sulla varmaan on pesäpallomaila koko ajan mukana kun kaikki koko maailma on sua vastaan. Osaisit edes pyytää anteeksi erhettäsi kun haukuit väärää tyyppiä.
 
Mutta ei me kaikki kiusata ja on väärin koko ajan luulla niin. :(
Ei kukaan sellasia luule, mutta jos a harmaa kirjoittaa jostain meistä paskaa ja b harmaa komppaa jatkamalla ja me vastataan heidän molempien viestiin niin sillon on aika outoa kun joukkoon ilmestyykin c harmaa joka väittää, että ei ole tehnyt mitään?
Mä ainakin vastaan vain niihin viesteihin missä ilkeillään, läheskään aina en edes niihin mutta nyt on poikkeus, koska on lauantai ja ros haki itelleen viihdykkeeks olutta ja makkaraa!!!*hakkaa näppäimistöä tukka takussa ja apinan raivolla että asia menee jakeluun*
 
En ole väittänyt. Elätkö oikeasti niin että luulet kaikista pahaa, toki sulla varmaan on pesäpallomaila koko ajan mukana kun kaikki koko maailma on sua vastaan. Osaisit edes pyytää anteeksi erhettäsi kun haukuit väärää tyyppiä.
Miksi mä mitään anteeksi pyytelisin. Voit olla ihan kuka vaan. En pyydä harmaalta anteeksi ja olen tähän asti pärjännyt ilman mailoja tai muita apuvälineitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei kukaan sellasia luule, mutta jos a harmaa kirjoittaa jostain meistä paskaa ja b harmaa komppaa jatkamalla ja me vastataan heidän molempien viestiin niin sillon on aika outoa kun joukkoon ilmestyykin c harmaa joka väittää, että ei ole tehnyt mitään?
Mä ainakin vastaan vain niihin viesteihin missä ilkeillään, läheskään aina en edes niihin mutta nyt on poikkeus, koska on lauantai ja ros haki itelleen viihdykkeeks olutta ja makkaraa!!!*hakkaa näppäimistöä tukka takussa ja apinan raivolla että asia menee jakeluun*
Jos se harmaa c kirjoittaa ihan muusta asiasta niin miksi se saa silloin a:n ja b:n vihat myös niskaan. Kun ongelma on siinä että ihan hyväntuuliseen viestiin saatetaan vastata vittuillen koska ei olla varmoja kuka se on. Vaikka viesti ei ole sopimaton. Vastatkaa vitt, uiluviesteihin v, ittuillen mutta älkää lätkikö kaikkien niskaan vaan varmuuden vuoksi. *hakkaa myös näppäimistöä kun ei tol, lukat ymmärrä mitään, ja hakee seuraavaksi rautalankaa*
 
vierailija
Kukaan musta täällä ei auo päätään harmaille ennenkuin harmaat ovat ivanneet ja yrittäneet sotkea välejä riittävän kauan..kaikilla meillä on sietokyvyillemme rajat ja ne on ylitetty monta kertaa ilman, että yksikään musta on antanut palaa samalla mitalla takaisin.
Miksi sinä, Algoma, vaadit mustilta harmaita kohtaan ymmärrystä mutta et koe tarpeelliseksi vaatia harmailta käytöstapoja myös?
Kyllä minä soisin, että meillä kaikila olis välttävät käytöstavat.

Olen lukenut muutaman kerran, että mua on syytetty kiusaamisesta, vaikka en ole ollut palstalla. Tämä tarkoittaa sitä, että syyttömästä tulee syyllinen.
 
vierailija
Miksi mä mitään anteeksi pyytelisin. Voit olla ihan kuka vaan. En pyydä harmaalta anteeksi ja olen tähän asti pärjännyt ilman mailoja tai muita apuvälineitä.
Pyydät anteeksi. Se on kohteliasta kun hsukuit. Tai sitten voit käydä muokkaamassa viestiäsi. Se olisi reilua. Siirrä se kommenttisi niille ja, nkuttajille mitä täällä oli eilen vai milloin...
 

Yhteistyössä