vierailija
Eipäs saa!Saapas, ja vaikka ei saisi niin mä teen sen noin.
Eipäs saa!Saapas, ja vaikka ei saisi niin mä teen sen noin.
olen tänään riidanhaluisella tuulella enkä halua tulla toimeen kenenkään kanssa. Minusta on kiva kettuilla kaikille.
Ei saa! Veitsellä leikkaaminen rikkoo solurakenteen ja tummentaa lehdet rumaksi.Saa!
Itku pitkästä ilosta.
Istun kiikkustuolissa ja kirjoittelen nettispedenä netissä ilkeitä viestejä ihmisille, jalassani on reima ja toisessa aino
Ei ne kerkee tummua, kun syön neEi saa! Veitsellä leikkaaminen rikkoo solurakenteen ja tummentaa lehdet rumaksi.
On huomattu.olen tänään riidanhaluisella tuulella enkä halua tulla toimeen kenenkään kanssa. Minusta on kiva kettuilla kaikille.
Oletko saanut naista milloin viimeksi?On huomattu.
Olen saanut naista viimeksi syntyessäni, koko vartalolla.
Meinaat että harmaat saavat sanoa mitä ihmeellisempiä valeita eikä niihin kirjautunut saa vastata mitään?Miksi mustat saa kiusata harmaita? Varsinkin paaton tekee koko ajan niin ja muut vielä peukuttaa? ilmeisesti haluraan vaan että täällä vallitsee eripura va v"ittuilu. Joku tuolla aikaisemmin sanoi harmaalle että on mukava tunnelma eikä pilata sitä mutta eräät mustat haluaa sen välttämättä pilata
Eli menkääs vähän itseenne ja miettikää.
En minä ole mitään riitaista kirjoittanut. Eihän täällä nyt edes ollut mitään valheita tai eripuraa ennenkuin aloitit taas kaikkien härnäämisen. Ja ne Jankuttajatkin lopetti ennen kuin edes kunnolla aloittivat. Ja sä vaan jatkat. Jos joku puhuu spe"rmasta niin antaa puhua.Meinaat että harmaat saavat sanoa mitä ihmeellisempiä valeita eikä niihin kirjautunut saa vastata mitään?
Sitä saat mitä olet tilannut.
Eli mustista saa puhua pahaa ja yrittää rikkoa välejä väitteillä mitkä eivät pidä paikkaansa, mutta harmaille ei saa vastata takaisin vaan pitää vaan niellä pahamieli ja luimistella jossain taka alalla??Miksi mustat saa kiusata harmaita? Varsinkin paaton tekee koko ajan niin ja muut vielä peukuttaa? ilmeisesti haluraan vaan että täällä vallitsee eripura va v"ittuilu. Joku tuolla aikaisemmin sanoi harmaalle että on mukava tunnelma eikä pilata sitä mutta eräät mustat haluaa sen välttämättä pilata
Eli menkääs vähän itseenne ja miettikää.
Mutta joku on vai väitätkö, että noi harmaiden spermaviestit ym...halveksunnat eivät ole väärin?En minä ole mitään riitaista kirjoittanut
Valehtele vähemmän.En minä ole mitään riitaista kirjoittanut. Eihän täällä nyt edes ollut mitään valheita tai eripuraa ennenkuin aloitit taas kaikkien härnäämisen. Ja ne Jankuttajatkin lopetti ennen kuin edes kunnolla aloittivat. Ja sä vaan jatkat. Jos joku puhuu spe"rmasta niin antaa puhua.
Toki sulle vastataan samalla mitalla, ei kukaan jaksa kiusaamista kuunnella ilman puolustautumista.
No minä näen ne vaan huonoina vitseinä. Enkä ainakaan itse moisista jaksaisi hermostua. Minäkin teen nyt salaattia ja mun puolesta joku voi väittää että siellä on vaikka kilo pa'skaa eikä se häiritse kun tiedän ettei ole.Mutta joku on vai väitätkö, että noi harmaiden spermaviestit ym...halveksunnat eivät ole väärin?
Mä vähän luulen ettei kyse ole siitä mitä jonkun salaatissa on tai ei ole...vaan valheista millä on yritetty jo pitkään saada ihmiset toisiaan vastaan tai muuten vaan pahotettua mielet.No minä näen ne vaan huonoina vitseinä. Enkä ainakaan itse moisista jaksaisi hermostua. Minäkin teen nyt salaattia ja mun puolesta joku voi väittää että siellä on vaikka kilo pa'skaa eikä se häiritse kun tiedän ettei ole.
Ei kukaan ole nyt puhunut mustista paskaa, se yksikin meinasi aloittaa jankutuksen mutta lopetti. Miksi mustat saa jatkaa edelleen.Eli mustista saa puhua pahaa ja yrittää rikkoa välejä väitteillä mitkä eivät pidä paikkaansa, mutta harmaille ei saa vastata takaisin vaan pitää vaan niellä pahamieli ja luimistella jossain taka alalla??
Noup, eihän se noin toimi.
Pata kattilaa soimaa.Meinaat että harmaat saavat sanoa mitä ihmeellisempiä valeita eikä niihin kirjautunut saa vastata mitään?
Sitä saat mitä olet tilannut.
No eihän tänään kukaan minusta ole.. Miksi pitää kaivella vanhoja riitoja vaan oltaisiin sovussa? Tänään meni jo hyvin mutta paaton tuli haastamaan riitaa..Mä vähän luulen ettei kyse ole siitä mitä jonkun salaatissa on tai ei ole...vaan valheista millä on yritetty jo pitkään saada ihmiset toisiaan vastaan tai muuten vaan pahotettua mielet.
Vale.ennenkuin aloitit
Toinen vale.Ja sä vaan jatkat
Vale, en ole sinun nestejuttuihin puutunut.Jos joku puhuu spe"rmasta niin antaa puhua.
Tämä on totta, voit taas tarkastaa mistä kaikki alkoi ja katso peiliin.ei kukaan jaksa kiusaamista kuunnella ilman puolustautumista.
Niinkö taas, ettet vaan itse ole mitenkään syyllinen?Tänään meni jo hyvin mutta paaton tuli haastamaan riitaa