Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi mustat saa kiusata harmaita? Varsinkin paaton tekee koko ajan niin ja muut vielä peukuttaa? (n) ilmeisesti haluraan vaan että täällä vallitsee eripura va v"ittuilu. Joku tuolla aikaisemmin sanoi harmaalle että on mukava tunnelma eikä pilata sitä mutta eräät mustat haluaa sen välttämättä pilata

Eli menkääs vähän itseenne ja miettikää.
 
Miksi mustat saa kiusata harmaita? Varsinkin paaton tekee koko ajan niin ja muut vielä peukuttaa? (n) ilmeisesti haluraan vaan että täällä vallitsee eripura va v"ittuilu. Joku tuolla aikaisemmin sanoi harmaalle että on mukava tunnelma eikä pilata sitä mutta eräät mustat haluaa sen välttämättä pilata

Eli menkääs vähän itseenne ja miettikää.
Meinaat että harmaat saavat sanoa mitä ihmeellisempiä valeita eikä niihin kirjautunut saa vastata mitään?
Sitä saat mitä olet tilannut.
 
vierailija
Meinaat että harmaat saavat sanoa mitä ihmeellisempiä valeita eikä niihin kirjautunut saa vastata mitään?
Sitä saat mitä olet tilannut.
En minä ole mitään riitaista kirjoittanut. Eihän täällä nyt edes ollut mitään valheita tai eripuraa ennenkuin aloitit taas kaikkien härnäämisen. Ja ne Jankuttajatkin lopetti ennen kuin edes kunnolla aloittivat. Ja sä vaan jatkat. Jos joku puhuu spe"rmasta niin antaa puhua.
Toki sulle vastataan samalla mitalla, ei kukaan jaksa kiusaamista kuunnella ilman puolustautumista.
 
Miksi mustat saa kiusata harmaita? Varsinkin paaton tekee koko ajan niin ja muut vielä peukuttaa? (n) ilmeisesti haluraan vaan että täällä vallitsee eripura va v"ittuilu. Joku tuolla aikaisemmin sanoi harmaalle että on mukava tunnelma eikä pilata sitä mutta eräät mustat haluaa sen välttämättä pilata

Eli menkääs vähän itseenne ja miettikää.
Eli mustista saa puhua pahaa ja yrittää rikkoa välejä väitteillä mitkä eivät pidä paikkaansa, mutta harmaille ei saa vastata takaisin vaan pitää vaan niellä pahamieli ja luimistella jossain taka alalla??

Noup, eihän se noin toimi.
 
En minä ole mitään riitaista kirjoittanut. Eihän täällä nyt edes ollut mitään valheita tai eripuraa ennenkuin aloitit taas kaikkien härnäämisen. Ja ne Jankuttajatkin lopetti ennen kuin edes kunnolla aloittivat. Ja sä vaan jatkat. Jos joku puhuu spe"rmasta niin antaa puhua.
Toki sulle vastataan samalla mitalla, ei kukaan jaksa kiusaamista kuunnella ilman puolustautumista.
Valehtele vähemmän.
 
No minä näen ne vaan huonoina vitseinä. Enkä ainakaan itse moisista jaksaisi hermostua. Minäkin teen nyt salaattia ja mun puolesta joku voi väittää että siellä on vaikka kilo pa'skaa eikä se häiritse kun tiedän ettei ole.
Mä vähän luulen ettei kyse ole siitä mitä jonkun salaatissa on tai ei ole...vaan valheista millä on yritetty jo pitkään saada ihmiset toisiaan vastaan tai muuten vaan pahotettua mielet.
 
vierailija
Eli mustista saa puhua pahaa ja yrittää rikkoa välejä väitteillä mitkä eivät pidä paikkaansa, mutta harmaille ei saa vastata takaisin vaan pitää vaan niellä pahamieli ja luimistella jossain taka alalla??

Noup, eihän se noin toimi.
Ei kukaan ole nyt puhunut mustista paskaa, se yksikin meinasi aloittaa jankutuksen mutta lopetti. Miksi mustat saa jatkaa edelleen.

Niin ei se niin toimi että harmaita saa aina kiusata.
 
vierailija
Mä vähän luulen ettei kyse ole siitä mitä jonkun salaatissa on tai ei ole...vaan valheista millä on yritetty jo pitkään saada ihmiset toisiaan vastaan tai muuten vaan pahotettua mielet.
No eihän tänään kukaan minusta ole.. Miksi pitää kaivella vanhoja riitoja vaan oltaisiin sovussa? Tänään meni jo hyvin mutta paaton tuli haastamaan riitaa..(n)
 
ennenkuin aloitit
Vale.
Ja sä vaan jatkat
Toinen vale.
Jos joku puhuu spe"rmasta niin antaa puhua.
Vale, en ole sinun nestejuttuihin puutunut.
ei kukaan jaksa kiusaamista kuunnella ilman puolustautumista.
Tämä on totta, voit taas tarkastaa mistä kaikki alkoi ja katso peiliin.
Sait taas niin paljon vastauksia että jaksat monta päivää keksiä valeita toisista kenenkään vastaamatta. Tosin niihin ei kukaan usko.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Eikä pidä olettaa aina kaikista harmaista pahaa automaattisesti. Eli ei kannata alkaa vittuilemaan ihan pelkästään Varmuuden vuoksi. Vaikka toki meitä on vaikea erottaa välillä toisistaan.
 

Yhteistyössä