Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli mustista saa puhua pahaa ja yrittää rikkoa välejä väitteillä mitkä eivät pidä paikkaansa, mutta harmaille ei saa vastata takaisin vaan pitää vaan niellä pahamieli ja luimistella jossain taka alalla??

Noup, eihän se noin toimi.
Ei menkkään, Elena, mutta monet mustat ovat ilkeämpiä kuin harmaat.
Esim. Sinä, Elena peukutat joitain mustia usein, kun mustat ilkeilee harmaille.

Kun musta vastaa ilkeäsi se on henkilökohtaisempaa kuin harmaan vastaus, koska et välttämättä tiedä kuka kukin harmaa on.
 
vierailija
Vale.

Toinen vale.

Vale, en ole sinun nestejuttuihin puutunut.

Tämä on totta, voit taas tarkastaa mistä kaikki alkoi ja katso peiliin.
Sait taas niin paljon vastauksia että jaksat monta päivää keksiä valeita toisista kenenkään vastaamatta. Tosin niihin ei kukaan usko.
Noniin tässä taas esimerkki siitä kun luullaan ja nähdään mörköjä jokapuolella ja vitt, uillaan varmuuden vuoksi. Ja sä aloitit.
 
En minä ole mitään riitaista kirjoittanut. Eihän täällä nyt edes ollut mitään valheita tai eripuraa ennenkuin aloitit taas kaikkien härnäämisen. Ja ne Jankuttajatkin lopetti ennen kuin edes kunnolla aloittivat. Ja sä vaan jatkat. Jos joku puhuu spe"rmasta niin antaa puhua.
Toki sulle vastataan samalla mitalla, ei kukaan jaksa kiusaamista kuunnella ilman puolustautumista.
Kerro mulle mistä teidät vierailijat erottaa? Ensin tulee kiusaajavierailija ja sitten vaan läppää heittävä vierailija, mistä tietää että kyseessä on eri henkilö? Itsekkin rekkauduin mm.erottuakseni tuosta ilkeilijästä. Ellu voi heittää mulle härskiäkin läppää ja tiedän(oletan) ettei sitä pahalla tarkoita, samoin päätön ja monet muut mustat joiden kirjoitus/läpänheittotyyli on tutuksi tullut. Mutta samannimiset, millä erottaa jyvät akanoista? Se on kurjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei menkkään, Elena, mutta monet mustat ovat ilkeämpiä kuin harmaat.
Esim. Sinä, Elena peukutat joitain mustia usein, kun mustat ilkeilee harmaille.

Kun musta vastaa ilkeäsi se on henkilökohtaisempaa kuin harmaan vastaus, koska et välttämättä tiedä kuka kukin harmaa on.
Niin minusta tuo on väärin. Ei ketään saa kannustaa kiusaamaan. Ei mustia eikä harmaita. Ja tuo vittuilujen peukutus on myös kiusaamista.
 
Esim. Sinä, Elena peukutat joitain mustia usein, kun mustat ilkeilee harmaille.
Kukaan musta täällä ei auo päätään harmaille ennenkuin harmaat ovat ivanneet ja yrittäneet sotkea välejä riittävän kauan..kaikilla meillä on sietokyvyillemme rajat ja ne on ylitetty monta kertaa ilman, että yksikään musta on antanut palaa samalla mitalla takaisin.
Miksi sinä, Algoma, vaadit mustilta harmaita kohtaan ymmärrystä mutta et koe tarpeelliseksi vaatia harmailta käytöstapoja myös?
 
vierailija
Kukaan musta täällä ei auo päätään harmaille ennenkuin harmaat ovat ivanneet ja yrittäneet sotkea välejä riittävän kauan..kaikilla meillä on sietokyvyillemme rajat ja ne on ylitetty monta kertaa ilman, että yksikään musta on antanut palaa samalla mitalla takaisin.
Miksi sinä, Algoma, vaadit mustilta harmaita kohtaan ymmärrystä mutta et koe tarpeelliseksi vaatia harmailta käytöstapoja myös?
Käytöstapoja tarvitset sinä. Ei saa peukuttaa kiusaamista.
 
vierailija
Kukaan musta täällä ei auo päätään harmaille ennenkuin harmaat ovat ivanneet ja yrittäneet sotkea välejä riittävän kauan..kaikilla meillä on sietokyvyillemme rajat ja ne on ylitetty monta kertaa ilman, että yksikään musta on antanut palaa samalla mitalla takaisin.
Miksi sinä, Algoma, vaadit mustilta harmaita kohtaan ymmärrystä mutta et koe tarpeelliseksi vaatia harmailta käytöstapoja myös?
Jos ketjussa on harmaa kius"aaja ja sen jälkee tulee joku toinen harmaa kysymään jotain niin se vitt-uilu on jäänyt päälle ja automaattisesti oletetaan että se kysymys on jotain piilovitt"uilua ja annetaan taas mennä...
 
Kyllä on kiusannut ja kiusaamista ei saa kannustaa. Ei täällä eikä oikeassa elämässa.
Taasko pääsee itku kun ilkeät mustat kiusaa?
Sanaakaan en kirjoita sinulle jos osaisit olla kunnolla.
Oikeassa elämässä noilla puheilla olisit oikeudessa tai sairaalassa. Tiedän että revit riemua tuosta vastauksesta monta viikkoa, mutta mene vaikka illalla lähibaariin kokeilemaan mitä tuntematon tekee kun väität omiasi toisesta?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä vastasin mutta se ei ole täällä. Vastaan uudestaan.

Jos minä teen huomion ja vain ja ainoastaan huomion ja kirjoitan että p, aaton pitää tuosta makkara gifistä (eikä siinä ole mitään pahaa, musta se on hauska) niin miksi se oikeuttaa haukkumaan minua har'maaksi raki'ksi?
Minkäs takia mä sen kuvan laitoin?
 
Mä vastasin mutta se ei ole täällä. Vastaan uudestaan.

Jos minä teen huomion ja vain ja ainoastaan huomion ja kirjoitan että p, aaton pitää tuosta makkara gifistä (eikä siinä ole mitään pahaa, musta se on hauska) niin miksi se oikeuttaa haukkumaan minua har'maaksi raki'ksi?
Teeppäs sekin huomio ettei sinua erota rakista mikään niin kauan kun harmaana kirjottelet.
 

Yhteistyössä