Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tuosta pidä välittää. ikäviä ihmisiä on valitettavasti aina olemassa.

puhutaan me muut järkeviä ja nätisti. Minä meinasin siivota tänään, villakoirat on vallanneet paikat. nyt on sopivan viileääkin niin jaksaa imuroida.
On kyllä hyvä siivous päivä(y)
Mun pitäs lähtee kauppaan kunhan tuo pyykkikone lakkaa laulamasta, pitäis ostaa koko viikonlopun ostokset mut en oo jaksanu miettiä mitä söis joten varmaan huomena uudestaan(n) Tortilla ainekset ainakin tälle päivälle pitäis hakee kun meil on kypsiä avokadoja:p
 
Olen ajatellut käydä pyöräilemässä ja lenkillä koiran kanssa, mitäs sinä olet ajatellut tehä? :barefoot::love:

Eikä kai totuuden kertominen ja asioiden ihmettely vielä tänä päivänä ole kiellettyä tai inhottavaa? :coffee::coffee:
Mikä totuuden kertominen? Noissa jutuissa ei ole sellaisesta kyse.
Huomenna saattaa tarvita lähtee töihin, muutoin siivoiluun menee aikaa, lisäks ehkä lähetään huonekaluja kattoon kun meillä tehtiin remppaa niin mietittiin josko kalustettais vähän uusiksi. Mut se on vasta pohdinnassa. :)
 
vierailija
On kyllä hyvä siivous päivä(y)
Mun pitäs lähtee kauppaan kunhan tuo pyykkikone lakkaa laulamasta, pitäis ostaa koko viikonlopun ostokset mut en oo jaksanu miettiä mitä söis joten varmaan huomena uudestaan(n) Tortilla ainekset ainakin tälle päivälle pitäis hakee kun meil on kypsiä avokadoja:p
Oi tortilloja :p
Joo kaupassa myös pitäisi piipahtaa... on lihapullia kyllä kaapissa, mutta voisi tehdä viikonloppuna vaikka jauhelihakeitoa tai kastiketta. :rolleyes: aina yhtä vaikeaa miettiä mitä ruokaa tekisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Oi tortilloja :p
Joo kaupassa myös pitäisi piipahtaa... on lihapullia kyllä kaapissa, mutta voisi tehdä viikonloppuna vaikka jauhelihakeitoa tai kastiketta. :rolleyes: aina yhtä vaikeaa miettiä mitä ruokaa tekisi.
Totta, ja sit jos ei keksi kun yhelle päivälle niin joutuu käymään useimmin kaupassa kun kuitenkin on pakko perheen syödä joka päivä:)
 
Normaali keskustelussa ei tarvi puolustella ketään.
Niinpä, mä en tartte miehiä kilvekseni, vaikka tottakai on kiva välillä huomata ettei ole yksin mutta kuten olen huomannut niin siihen riittää jo muutama palstan naistuttavistakin!!:love:

Enkä tarkoita sitä etteivät miehet saa meitä naisia täällä puolustaa....metoo:cautious:

Niiin ja mitä mun rumuuteen ja vastenmielisyyteen tulee niin tottakai meistä kaikki jossain vaiheessa alkaa pikkuhiljaa näyttämään ikääntymisen merkkejä...mutta emmä ainakaan pidä sitä rumuutena vaan elämään kuuluvana asiana.
Sen sijaan tää jatkuva palstakettuilu, mitä täällä yleensä saa osakseen naiset, on erittäin vastenmielistä ja antaa väkisin ihan hiivatin ruman mielikuvan siitä kettuilijasta itsestään.:poop:
 
Niinpä, mä en tartte miehiä kilvekseni, vaikka tottakai on kiva välillä huomata ettei ole yksin mutta kuten olen huomannut niin siihen riittää jo muutama palstan naistuttavistakin!!:love:

Enkä tarkoita sitä etteivät miehet saa meitä naisia täällä puolustaa....metoo:cautious:

Niiin ja mitä mun rumuuteen ja vastenmielisyyteen tulee niin tottakai meistä kaikki jossain vaiheessa alkaa pikkuhiljaa näyttämään ikääntymisen merkkejä...mutta emmä ainakaan pidä sitä rumuutena vaan elämään kuuluvana asiana.
Sen sijaan tää jatkuva palstakettuilu, mitä täällä yleensä saa osakseen naiset, on erittäin vastenmielistä ja antaa väkisin ihan hiivatin ruman mielikuvan siitä kettuilijasta itsestään.:poop:
Totta. Ja kaverillinen läpänheitto on eriasia kuin haukkuminen. Kyl kavereiden kesken voi kuittailla tupsahtaneista juonteista, muutamista kertyneistä kiloista tai laihtumisista kun kaikki tietää että se on vitsiä eikä pahalla tarkoitettua. Mutta pitää myös tajuta lopettaa ja tarvittaessa osata pyytää anteeks. Tai jos joku asia on arka niin niistä ei jauheta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Totta. Ja kaverillinen läpänheitto on eriasia kuin haukkuminen. Kyl kavereiden kesken voi kuittailla tupsahtaneista juonteista, muutamista kertyneistä kiloista tai laihtumisista kun kaikki tietää että se on vitsiä eikä pahalla tarkoitettua. Mutta pitää myös tajuta lopettaa ja tarvittaessa osata pyytää anteeks. Tai jos joku asia on arka niin niistä ei jauheta.
Normaalit ihmiset ymmärtää tuon mutta nämä jankkaajat ovat varmaan jotain aaspergereja.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ymmärrä nyt jo, en kiusaa vaan puolustan ja ihmettelen miksi Paaton sanoo häntä vastenmieliseksi ja rumaksi tai niinkuin eilen laittoi kuvan piinaksi?
Olisko mitenkään niin että kuva oli vitsi? Tuota muuta en ole kertaakaan nähnyt ja jollei siitä kismaa ole heidän välilleen tullut ei sinunkaan tule asiasta jauhaa, ja vaikka oliskin tullut niin silti asia ei kuulu meille.
 
Puolustelet?o_O
Minua?? Missä??:ROFLMAO:

Sinä tai joku kavereistasi nosti sanat ruma ja vastenmielisyys kartalle, ei p**tön!
Sen verran mitä mä häntä olen oppinut tuntemaan niin lähti pois paikalta, koska ei jaksanut enää sitä :poop:a lukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Puolustelet?o_O
Minua?? Missä??:ROFLMAO:

Sinä tai joku kavereistasi nosti sanat ruma ja vastenmielisyys kartalle, ei p**tön!
Sen verran mitä mä häntä olen oppinut tuntemaan niin lähti pois paikalta, koska ei jaksanut enää sitä :poop:a lukea.
Hän ei sanonut että mä olen ru*a tai vasten mielinen, mutta hänet tuntien voisin vaikka veikata että 'säikähti' ja vetäytyi taustalle pohtimaan miten mä itte reagoin siihen haukkumisen ja että en kai mä vaan luu...hmm...olettanut ja epäillyt asioiden olevan juuri niinkuin ha rmaa väitti.
 
Hän ei sanonut että mä olen ru*a tai vasten mielinen, mutta hänet tuntien voisin vaikka veikata että 'säikähti' ja vetäytyi taustalle pohtimaan miten mä itte reagoin siihen haukkumisen ja että en kai mä vaan luu...hmm...olettanut ja epäillyt asioiden olevan juuri niinkuin ha rmaa väitti.
No kun en..en tosiaankaan epäile häntä, hän ei ole mikään neiti joka sellasta kuraa puhuis itteesä pienemmistä ihmisistä. Osaa olla oikea herrasmies käytökseltään, mutta pas*kapäille jopa pahin painajainen ja vahva sellanen...ja hyvä niin(y)
 
r0s
Pikaisen työmaan tärkeysjärjestyspohdinnan tuloksena mulla oli ihan hiton kiirus viimeiset tunnit, tällä hetkellä etusormenpäästä puuttuu palanen ja silmässä on nektariinia mikä on huono koska allergia aiheuttaa epämiellyttävää kutinaa.

Mutta! Nyt saan ottaa ainakin tunnin ihan rauhassa ja vahtia uunia. :)
 

Yhteistyössä