G: Iltapalasi?

Kasvisilta: uuniperunoita ja -porkkanoita, mausteeksi öljyä ja suolaa. (y)

Teen huomenna myös jauhelihakastikkeen. :p Se ei ehtinyt sulaa kasvisten kaveriksi tänä iltana.
 
Myönnän etten ole tänään syönyt muuta kuin thairuoan joskus aamu ja iltapvän välillä...loppupäivä on mennyt laitticolaa ja vettä juoden.
 
No eihän ne sitten ole kaalivoikut jos siinä päällä on myös muuta. Ne on ihan voileivät vaan.
Miten, millaisessa muodossa kaali on leivän päällä?
Onpa tarkkaa! :X3: Sanoin niitä kaalivoikuiksi, koska nyt kesän kunniaksi on tarjolla kesäkaalia eli erikoiskaalia. Nyt syödään reilusti kaalia sesonkiaikaan! :p

Ruispalat, niiden päälle meetvurstisiivut ja juustosiivut ja siihen vielä veitsellä leikattuja siivuja kaalikerästä. Laitan vielä pikkuisen terveyssuolaa kaalin päälle. (y)
 
Onpa tarkkaa! :X3: Sanoin niitä kaalivoikuiksi, koska nyt kesän kunniaksi on tarjolla kesäkaalia eli erikoiskaalia. Nyt syödään reilusti kaalia sesonkiaikaan! :p

Ruispalat, niiden päälle meetvurstisiivut ja juustosiivut ja siihen vielä veitsellä leikattuja siivuja kaalikerästä. Laitan vielä pikkuisen terveyssuolaa kaalin päälle. (y)
:eek:


Ei kannata liikaa suolaa mättää. Miksi et tee ihan kaalisalaattia? Punaviinietikalla?
 

Yhteistyössä