vierailija
tykkään vedellä paljaaltaan
tykkään vedellä paljaaltaan
Kauniita unia!Ei maar, se on mentävä suihkun kautta ruttaamaan tyynyjä, kello on pärisemässä aivan turhan aikaisin eli huominen päivä menee hiuksia kuivatellessa..
Mukavaa illanjatkoa sulle ja hyvää yötä
Algomalle hei vaan sinne canadaan.Onko tuolla Elenalla miesystävää? Vaikuttaa kivalta naiselta.
Mistä tiesit, että se olin minä?Algomalle hei vaan sinne canadaan.
algoma siellä jo kompostoituuOliko se Yhdysvalloissa, missä voi kompostoida itsensä kuoleman jälkeen? Mielenkiintoista.
Kyllä minä sinut tiedän.Olet vaihtanut nyt aqelan elenaan.Minä en vaan sinulle kelpaa edelleenkään mutta kaikki muut kelpaa.Mistä tiesit, että se olin minä?
ei niinMenen Algoma nyt surullisena nukkumaan mutta eihän se sinua liikuta.
Taas juttelet itsellesi.Kyllä minä sinut tiedän.Olet vaihtanut nyt aqelan elenaan.Minä en vaan sinulle kelpaa edelleenkään mutta kaikki muut kelpaa.
On. Minä olen Pe ra ja E- l l u-n mies. heiluttelen hänelle aina suolakurkkuani
Ei ihan vielä.algoma siellä jo kompostoituu
Ja tku vaa ta ppe luaKetä kuvittelet mielisteleväsi näillä viesteilläsi,Lis PETTI?
Näinpä ja uskoisin että joka ainutta meitä on syytetty jossain vaiheessa...myönnän itsekin syyllistyneeni siihen, että suuttuessa syytin...mutta se täytyy myös sanoa, että kyllähän se ärsyttää ja harmittaa ja pistää epäilemään kun tarpeeks kauan kettuillaan harmaana viikosta ja kuukaudesta toiseenminusta on aika törkeetä väittää sen tai tuon harmailevan ilman mitään perusteita
esim. toisten tyylejä on sen verran helppo matkia että kuka tahansa voi tahallaan tekeytyä toiseksi
höpöNäinpä ja uskoisin että joka ainutta meitä on syytetty jossain vaiheessa...myönnän itsekin syyllistyneeni siihen, että suuttuessa syytin...mutta se täytyy myös sanoa, että kyllähän se ärsyttää ja harmittaa ja pistää epäilemään kun tarpeeks kauan kettuillaan harmaana viikosta ja kuukaudesta toiseen
Sitä paitsi uskoisin että tuolla/noilla ihmisillä on vain taka ajatuksena saada ihmiset epäilemään toisiaan ja rikkoa välejä...mitä muutakaan se vois olla...ja valitettavan 'hyvin' siinä on onnistuttu.
Niin ja loppupeleissä meistähän se on itsestämme aikuisina kiinni miten paljon annamme noiden viestien välejämme rikkoa.
Vastaiskuna kaikille veronkiristyksille päätin pitää loppuviikon palkatonta vapaata. Menen mökille ja nautin luonnosta ja ilmaisesta ruoasta.
Lanhat, särjet ja nokkoset, täältä tuuuullaan!
eläpä nuolase ennenku tipahtaa, Rinne aikoo laittaa kuulemma onginnan ja nokkosten kerääsisen verolle
Vastaiskuna kaikille veronkiristyksille päätin pitää loppuviikon palkatonta vapaata. Menen mökille ja nautin luonnosta ja ilmaisesta ruoasta.
Lanhat, särjet ja nokkoset, täältä tuuuullaan!
Mä en ole ikinä uskaltanut syödä särkiä, kun lapsena jatkuvasti pelottelivat että ne on täynnä matoja ym. loisia...ja isä aina sanoi sitä roskakalaksi mikä on täynnä ruotoja..
Minäkin haluaisin
Mä en ole ikinä uskaltanut syödä särkiä, kun lapsena jatkuvasti pelottelivat että ne on täynnä matoja ym. loisia...ja isä aina sanoi sitä roskakalaksi mikä on täynnä ruotoja..