Viikonloppuisin nukumme vuoroaamuin, mutta nyt lapsi kipeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Äänestys, meneekö tämä nyt oikein??

Nukumme miehen kanssa viikonloppuisin vuoroaamuin pidempään. Minä sain eilen nukkua yhdeksään.

Ja tänään olisi miehen vuoro nukkua myöhään.
Mutta, lapsi 1,5v alkoi oksentaa yöllä puoli kolmen aikaan. Minä jäin hereille lapsen kanssa ja hoitamaan hänen loput oksentelut.

No mies makaa edelleen klo10 aikaan.
Niin että huono tuuri minulle??
Olinpa tyhmä kun tarjouduin jäämään hoitaa lasta?? Itse kun olin taas niin hemmetin tyhmä, että kuvittelin pääseväni aamulla nukkumaan...:cautious:

Oikeesti, aikuiset ihmiset riitelee tommosesta. Kellota miehen nukkuma-aika ja lisää ylimennyt aika ensiviikon sinun nukkuma-aikaan. Ja juu oli todella tyhmää kun hoidit kipeää lasta, jätä seuraavaksi hoitamatta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Oikeesti, aikuiset ihmiset riitelee tommosesta. Kellota miehen nukkuma-aika ja lisää ylimennyt aika ensiviikon sinun nukkuma-aikaan. Ja juu oli todella tyhmää kun hoidit kipeää lasta, jätä seuraavaksi hoitamatta.
Mun kirjanpidon mukaan mun miehelle on kertyny näiltä vuosilta 10 h vessanpesua ja 2 viikkoa ikkunoiden pesua. Raparperit on keräämättä ja perkaamatta 10-15 vuoden ajalta.

Kohta tasataan tilit.:coffee:

Kiva (y) että vertaat ihmisen perustarpeita hoiva(lapselle) ja uni raparperin poimintaan ja vessan pesuun. Tosi tyylikästä(y)
No voi nyyh. Mulla on huolehtiva mies, mutta me vuorotellaan koomailun kanssa. Silloin kun toinen ei jaksa, niin toinen jaksaa, ja päinvastoin.

Sitäpaitsi, vessakin pitää pestä.

Nonni kiitos ensimmäinen suora vastaus ettei tuollainen ole reilua
Ei vaan se, että en mä ekasta enkä tokastakaan epäreilusta päivästä älähdä. Jos mun mies makais raatona tänään ja huomenna, niin vastaisin kaikesta, mut tiedän että viimestään puolivälissä viikkoa se olis toimeentunut ja mä taas saan ottaa rennommin.
TUdEkBe.gif

(Sori mut Terminator-gifit on niin kivoja. :thumbsup:

"Kotista"- sana on muuten sellainen, mitä ei välttämättä ymmärretä:giggle:
Ennenvanhaan lapset leikkivät kotista aina kun tilaisuus tuli, mutta tarhassa kävi niin, että pojat eivät jaksaneet aina lukea lehteä, joten se leikki on jäänyt pikkuhiljaa vähemmälle, sanoi tarhan täti:D
Kotista sana ei edes ole mikään sana. Leikitään kotia- on oikea muoto.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä