kumppanis kiittää ja kumartaa kun pidät meidät ajan tasallaLipsutelu jatkuu ja imeminen
kumppanis kiittää ja kumartaa kun pidät meidät ajan tasallaLipsutelu jatkuu ja imeminen
No on sullakin fantasiat.Nuo e ja e menee kohta tunkemaan dil doa toistensa p jerseeseen
No en minä täällä jankuta, enkä koko ajan vänkää mistään dil doista tai hauku. tämän piti olla kaikkien yhteinen keskusteluketju hyvässä hengessä. Valitettavasti tännekin eksyy välillä trolleja.Ethän ole!
Mä vähän kammoon kaikkia lääkkeitä, mä haluun et herään heti jos ympärillä tapahtuu jotain, pelkään et nukun liiian sikeesti jos otan jotain lääkettä. Melatoniinia vois muuten koittaa mut ku sekin saattaa sit häiriinnyttää luonnollisen melatoniinin eritystä.Ai unet? Hanki jotain nukahtamislääkkettä. Minulla on sellaista. Se auttaa jos ei meinaa saada unta
Mene akela nukkumaan.Ai unet? Hanki jotain nukahtamislääkkettä. Minulla on sellaista. Se auttaa jos ei meinaa saada unta
Tuo oli kaiketi se trolli joka meitä kiusaa. Päätti kiusata suakinNo en minä täällä jankuta, enkä koko ajan vänkää mistään dil doista tai hauku. tämän piti olla kaikkien yhteinen keskusteluketju hyvässä hengessä. Valitettavasti tännekin eksyy välillä trolleja.
Kannattaa pyytää sitä melatoniinia sitten lääkäriltä..niiltä apteekista saatavilla ei saa muuta kuin oikeasti tokkuraisen olon.Melatoniinia vois muuten koittaa mut ku sekin saattaa sit häiriinnyttää luonnollisen melatoniinin eritystä.
No nukahduslääkkeen vaikutus on lyhytaikainen, se vaan saa uneen. Pakko välillä käyttää. Unilääkkeet on sitten ihan eri asia, en minäkään niitä ottaisi.Mä vähän kammoon kaikkia lääkkeitä, mä haluun et herään heti jos ympärillä tapahtuu jotain, pelkään et nukun liiian sikeesti jos otan jotain lääkettä. Melatoniinia vois muuten koittaa mut ku sekin saattaa sit häiriinnyttää luonnollisen melatoniinin eritystä.
Tuo oli kaiketi se trolli joka meitä kiusaa. Päätti kiusata suakin
Mut herääks sen oton jälkeen kunnolla? Kun toi nuorimmainen on edelleen sellanen heräilijä et 1-4 kertaa yössä herää.Kannattaa pyytää sitä melatoniinia sitten lääkäriltä..niiltä apteekista saatavilla ei saa muuta kuin oikeasti tokkuraisen olon.
Hyvää yötä!Minä menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille. Koettakaa saada unta
Melatoniini auttaa nukahtamisessa ja pidempi vaikutteinen myös unenlaadun suhteen, mutta ei se samalla tavalla toimi kuin unilääkkeet.Mut herääks sen oton jälkeen kunnolla? Kun toi nuorimmainen on edelleen sellanen heräilijä et 1-4 kertaa yössä herää.
Voishan sitä joskus koittaa, mä vaan luin joskus et se tosiaan tuhoaa kehon oman melatoniinin tuotannon pidempi aikaisessa käytössä ni vähän kammoon... Mä nukun syksyllä ja talvella vähä paremmin... Tää on jokavuotinen ongelma.Melatoniini auttaa nukahtamisessa ja pidempi vaikutteinen myös unenlaadun suhteen, mutta ei se samalla tavalla toimi kuin unilääkkeet.
Siks sitä ei kannatakkaan käyttää yhtä jaksoisesti kovin pitkään.Voishan sitä joskus koittaa, mä vaan luin joskus et se tosiaan tuhoaa kehon oman melatoniinin tuotannon pidempi aikaisessa käytössä ni vähän kammoon... Mä nukun syksyllä ja talvella vähä paremmin... Tää on jokavuotinen ongelma.
SinäpäsSinä aloitit siitä puhumisen.
Voi tsiisus... mikä sun lääkitys on? Mä voisin koittaa samaa sit ku joskus pääsen taas iteksein oleenBitch club
Voishan sitä jätti D il-doa joskus koittaa, mä vaan luin joskus et se tosiaan tuhoaa kehon oman reiän. Suuri sellainen ja pidempi aikaisessa käytössä ni vähän kammoon... Mä nautin siitä syksyllä ja talvella vähä paremmin... Tää on jokavuotinen ongelma.
Joskus. Riippuu päivästä ja mielentilasta.Lasketaanko palstalla kirjoittelu vieraissa käymiseksi?
En ollut minäSinäpäs