Se rupeaa haukkumaan kun ei ymmärrä jotainEmaar on tosikko eikä vitsejä ymmärrä Täällä palstalla on kaikki keskenään "vieraita"
Mietin itestäni just samaa... edes noi trollit ei saa härnättyä nukkuunMiksei muakin väsytä??
Elena ja elli nuolee sun perää niin sekö on monta?Kyllä kiinnostaa. Hyvinkin monta henkilöä. Ja näköjään sinuakin.
Ensin haukut ja sitten puolustat. Olet todella sekasinHyppää junan alle.
Lue jotain. Vaikka historian kirjaa tai muuta mikä on sinusta unettavaaMietin itestäni just samaa... edes noi trollit ei saa härnättyä nukkuun
Noh noh...tässä nyt kenenkään pe riä nuol la.Elena ja elli nuo lee sun pe rää niin sekö on monta?
Kuuntele vaan. Mutta täällä palstalla ei haluta kuunnella vaan mennä nukkumaanNoh noh...tässä nyt kenenkään pe riä nuol la.
Mä kuuntelen musiikkia
Voih...mä niin halusin viettää vielä laatuaikaa sun kanssa höpistenKuuntele vaan. Mutta täällä palstalla ei haluta kuunnella vaan mennä nukkumaan
Voih...mä niin halusin viettää vielä laatuaikaa sun kanssa höpisten
Niin... Mä rupesin ny seuraan samalla neloselta tota loverecordsin leffaa... unet on menetetty peli joLue jotain. Vaikka historian kirjaa tai muuta mikä on sinusta unettavaa
Ethän ole!
Niin, minä olenkin mukava harmaa enkä ilkeä trolli
Ei kai palstalla oleva musiikki voi sun nukkumisiis vaikuttaa? Vai unissasko niitä kuunteletKuuntele vaan. Mutta täällä palstalla ei haluta kuunnella vaan mennä nukkumaan
No höh. Käy makoilevaan asentoon niin jos se auttaisiNiin... Mä rupesin ny seuraan samalla neloselta tota loverecordsin leffaa... unet on menetetty peli jo
Mä kattelen yhtä sarjaa ja kuuntelen musiikkia, eikä vaan meinaa uni tulla...Niin... Mä rupesin ny seuraan samalla neloselta tota loverecordsin leffaa... unet on menetetty peli jo
Joo ne soi kaiket yöt unissaniEi kai palstalla oleva musiikki voi sun nukkumisiis vaikuttaa? Vai unissasko niitä kuuntelet
Ne tulee siinä kahen paikkeilla yleensä. Joskus pikkusen aiemmin.No höh. Käy makoilevaan asentoon niin jos se auttaisi
Ai unet? Hanki jotain nukahtamislääkkettä. Minulla on sellaista. Se auttaa jos ei meinaa saada untaNe tulee siinä kahen paikkeilla yleensä. Joskus pikkusen aiemmin.