Ärsyttää, kuukaus sitte ostin 150€ puhelimet ja molemmat lapset on

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ne on lapset :oops: kotivakuutuksen ei mitään järkeä laittaa, siks itse ostan tonnin puhelimia kun ei tarvitse murehtia jos jotain käy, ennen paljon mennyt rikki ja nykyään aloittivat pitää huolen, koska varma kun otan muutama lasta joskus töihin mukaan niin he näkee kuinka todellakin helposti raha tulee, niin helposti että pää pamahda

Kai toikin riippuu vähän luurista?

Miehellä on x-cover kestänyt käytössä jo pari vuotta vaikka on putoillut milloin minnekin. Toinen panssarilasi taitaa olla menossa siinä, ensimmäinen naarmuuntui jo sameaksi.
Riippuu hieman. Olin opiskelujen ohessa töissä puhelinkorjaamossa. Jo silloin myimme 50 sentin panssarilaseja 20€ hintaan ja tiesimme, ettei ne kunnolla suojaa. Muutama tulikin kiukkuisena takaisin, kun luuri oli uudelleen paskana. Ja ainakin xcover 1 ja 2 vaihdettiin laseja melkein joka päivä

r0s
Riippuu hieman. Olin opiskelujen ohessa töissä puhelinkorjaamossa. Jo silloin myimme 50 sentin panssarilaseja 20€ hintaan ja tiesimme, ettei ne kunnolla suojaa. Muutama tulikin kiukkuisena takaisin, kun luuri oli uudelleen paskana. Ja ainakin xcover 1 ja 2 vaihdettiin laseja melkein joka päivä

Aika jännä.

Edellisesti luurista mulla halkesi se panssarilasikin mutta puhelin säilyi ehjänä.

vierailija
Nooo, on panssarilaseja ja sitten "panssarilaseja", uskon, että on kehittyneet sitten 2000- luvun alun.

vierailija
Ne on lapset :oops: kotivakuutuksen ei mitään järkeä laittaa, siks itse ostan tonnin puhelimia kun ei tarvitse murehtia jos jotain käy, ennen paljon mennyt rikki ja nykyään aloittivat pitää huolen, koska varma kun otan muutama lasta joskus töihin mukaan niin he näkee kuinka todellakin helposti raha tulee, niin helposti että pää pamahda
Siis sun neuvo on että pitää ostaa kalliimpaa kun se menee kuitenkin lapsilla rikki? Ja raha tulee helposti? Ei hyvänen aika

Yhteistyössä