vierailija
Saanut näyttöön jälkiä. Mikä siinä on ettei voi tajuta edes se 15v että uutta ei tule, niin siitä puhelimesta pidetään huoli!!
Yksi sana: panssarilasi
Mieluusti maksan parikymppiä lisää siitä ja puhelin kestää paljon paremmin.
Panssarilasi estää uuden näytön naarmuuntumisen, mutta ei rikkoontumista, jos maassa on yksikin kivi minkä päälle se putoaa.Yksi sana: panssarilasi
Mieluusti maksan parikymppiä lisää siitä ja puhelin kestää paljon paremmin.
Panssarilasi estää uuden näytön naarmuuntumisen, mutta ei rikkoontumista, jos maassa on yksikin kivi minkä päälle se putoaa.
Riippuu hieman. Olin opiskelujen ohessa töissä puhelinkorjaamossa. Jo silloin myimme 50 sentin panssarilaseja 20€ hintaan ja tiesimme, ettei ne kunnolla suojaa. Muutama tulikin kiukkuisena takaisin, kun luuri oli uudelleen paskana. Ja ainakin xcover 1 ja 2 vaihdettiin laseja melkein joka päiväKai toikin riippuu vähän luurista?
Miehellä on x-cover kestänyt käytössä jo pari vuotta vaikka on putoillut milloin minnekin. Toinen panssarilasi taitaa olla menossa siinä, ensimmäinen naarmuuntui jo sameaksi.
Riippuu hieman. Olin opiskelujen ohessa töissä puhelinkorjaamossa. Jo silloin myimme 50 sentin panssarilaseja 20€ hintaan ja tiesimme, ettei ne kunnolla suojaa. Muutama tulikin kiukkuisena takaisin, kun luuri oli uudelleen paskana. Ja ainakin xcover 1 ja 2 vaihdettiin laseja melkein joka päivä
Nooo, on panssarilaseja ja sitten "panssarilaseja", uskon, että on kehittyneet sitten 2000- luvun alun.Riippuu hieman. Olin opiskelujen ohessa töissä puhelinkorjaamossa. Jo silloin myimme 50 sentin panssarilaseja 20€ hintaan ja tiesimme, ettei ne kunnolla suojaa. Muutama tulikin kiukkuisena takaisin, kun luuri oli uudelleen paskana. Ja ainakin xcover 1 ja 2 vaihdettiin laseja melkein joka päivä
Siis sun neuvo on että pitää ostaa kalliimpaa kun se menee kuitenkin lapsilla rikki? Ja raha tulee helposti? Ei hyvänen aikaNe on lapset kotivakuutuksen ei mitään järkeä laittaa, siks itse ostan tonnin puhelimia kun ei tarvitse murehtia jos jotain käy, ennen paljon mennyt rikki ja nykyään aloittivat pitää huolen, koska varma kun otan muutama lasta joskus töihin mukaan niin he näkee kuinka todellakin helposti raha tulee, niin helposti että pää pamahda