Joo täällä on ihan täys bileet käynnissä, eli kohta menen tiskaamaan muutaman astianPikkusesti eppäilen tota viimosta lausetta
Joo täällä on ihan täys bileet käynnissä, eli kohta menen tiskaamaan muutaman astianPikkusesti eppäilen tota viimosta lausetta
Eli hurmostila päällänsäJoo täällä on ihan täys bileet käynnissä, eli kohta menen tiskaamaan muutaman astian
Joo niin käy ja siinä samalla pesee näppärästi myös hiukset ja naamanEli hurmostila päällänsä
Ei muuta kuin kohti wet t-shirt- meininkiä...käy muuten tosi helposti tommonen juttu kun intoutuu
Aika kätevä tsydeemi, tuleepahan keittiö ainakin putsattua ja puleerattua kiiltäväksi nuinJoo niin käy ja siinä samalla pesee näppärästi myös hiukset ja naaman
Tossa keittiönhanassa on asunnonomistajien toimesta laitettu joskus joku jännä suutin jota voi käännellä ja saada veet helpommin laskettua esim. vesipulloihin...no se oli löystynyt joskus jostain syystä, joten kun aloin tiskaamaan sain kunnon lastit naamalle ja hiuksille ja puserolle vettä ja hätäännyin (tottakai) sen verran etten hetkeen saanut muuta aikaseks kuin ääntä kurkusta ja vasta hetken päästä älysin laittaa hanan kiinni...no sinä päivänä pesin sekä keittiön lattian, että kaappien alaovet ja itteni että tiskit (kun tajusin ettei se suutin ollukkaan rikki vaan löystynyt ).
nimim. tohottaja
Välillä kyllä tulee toheloitua niin paljon, että haluaisin oikein mielelläni valita vähän tylsemmän tienMutta aatteles nyt, tylsäähän tommonen sutiminen nyt on kun ei oo tiedossa mitään jännämomenttia...
Se on hyvä että nukuttaa, on kuin rahaa pankkiin laittaisiHuomenta. Täytyy tunnustaa että heräsin vasta yhdeltätoista, oli vissiin hiukan univelkaa Laitoin kalsaripyykin koneeseen ja nyt aamukahvia
Amatööritenniksessa ei kuntoa tarvita. Pallo on enemmän verkossa kuin pelissä ja pallorallit jää lyhyiksi.Se onkin sit ainoa missä mä pärjään. On toi kunto, syövän jälkeen, ollut heikommanpuoleinen. (lue, laiskuus vaivaa, ei viitsi lenkille)
niin on.Se on hyvä että nukuttaa, on kuin rahaa pankkiin laittaisi
Ja hyvin ehtii päivän aikana touhuta ja töhötellä, mikäs hätä tässä on..
Niin ja taas toisaalta, jos me oltais erilaisia niin sillonhan me ei oltais meitä (eiku mites toi nyt taipuikaan? )Ööh...ai nou tö fiilin sistöh...mutta minkäs teet jos ja kun ei itestään vaan saa esiin sitä rauhallisuuden kukkeroistakatso liitettä 6875
Avaa silmätHuomenta! On vielä niin pimeetä, että en näe mikä sää ulkona on.
Minä voisin kyllä tulla harmi vaan kun on välimatkaa liikaa.Amatööritenniksessa ei kuntoa tarvita. Pallo on enemmän verkossa kuin pelissä ja pallorallit jää lyhyiksi.
Ja enpä päässytkään pelaamaan. Tenniskaveri on ulkomailla ja toinen on töissä. Tytärkään ei halua tulla, vaikka viime kesänä tykkäsi kyseisestä lajista.
Suomi on liian pitkä maa...Minä voisin kyllä tulla harmi vaan kun on välimatkaa liikaa.
On..Suomi on liian pitkä maa...
Juuri nuin, veit jalat suustaniNiin ja taas toisaalta, jos me oltais erilaisia niin sillonhan me ei oltais meitä (eiku mites toi nyt taipuikaan? )
Toivottavasti ne oli puhtaat...Juuri nuin, veit jalat suustani
Aamusuihku paras suihku*huitasee pyyhkeellä*Toivottavasti ne oli puhtaat...
Mulla on usein aamusin kylmä, kun nousen peiton alta (paitsi ei kesällä), että aamusuihku tuntuu lähinnä vesikidutukselta aina aluks ennenkun kroppa tottuuAamusuihku paras suihku*huitasee pyyhkeellä*
...mutta se tuntuu ihanalta silloin kun siihen on aikaa. Arkiaamuna ei ole...Mulla on usein aamusin kylmä, kun nousen peiton alta (paitsi ei kesällä), että aamusuihku tuntuu lähinnä vesikidutukselta aina aluks ennenkun kroppa tottuu
Kiitos samoin. Muista punkkitarkastus illalla!Mä lähden tekemään ulos sutta ja sekundaa eli varoaluetta pukkaa kun käpälistä löytyy niin talikkoa kuin lapiotakin
Pidä mukavaa päivää
Totta ja totta...mutta se tuntuu ihanalta silloin kun siihen on aikaa. Arkiaamuna ei ole...