Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää!:rolleyes: Aamukaffeet juomatta, yritän tästä päivästä eteenpäin epätoivosta kahvitonta kuuria... On palannut niin järjettömät refluksioireet päälle et pakko tehä jotain...:unsure:

Leivästäkin pitäis luopua mutta kun ei jaksais väkästellä mitään evässalaatteja tms. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää!:rolleyes: Aamukaffeet juomatta, yritän tästä päivästä eteenpäin epätoivosta kahvitonta kuuria... On palannut niin järjettömät refluksioireet päälle et pakko tehä jotain...:unsure:

Leivästäkin pitäis luopua mutta kun ei jaksais väkästellä mitään evässalaatteja tms. (n)
Olen kuullut kanssa ettei tuo ole mikään helppo vaiva(n)
Onks sulla joku lääkitys siihen?
 
r0s
Päivää!:rolleyes: Aamukaffeet juomatta, yritän tästä päivästä eteenpäin epätoivosta kahvitonta kuuria... On palannut niin järjettömät refluksioireet päälle et pakko tehä jotain...:unsure:

Leivästäkin pitäis luopua mutta kun ei jaksais väkästellä mitään evässalaatteja tms. (n)

Mä voin hienosti juoda kahvia aamulla/aamupäivällä kunhan pidän hiilihydraatit -etenkin illalla- minimissä.

Eikä tarvitse mitään evässalaatteja kun ostaa kurkun ja sille dipiksi vaikka valmista hummusta. Ja sit näitä http://www.calvo.fi/tuote/tonnikalafilee-oliivioljyssa-valkosipulilla/ makoisia tonnikalapurkillisia, minitomaatteja, joskus voi napata matkaan keitetyn kananmunan, liidelistä niitä minisalamipötköjä, käikäle juustoa tai vaikka pussillinen kuivalihaa.

Noilla on pärjätty useampikin kesä työmaanlaidalla, vaikkei oo ees jääkaappia ollut käytössä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kotona taas,kävin kaupoissa ja nyt on jääkaapissa ja masussa täytettä :p:D
Mie söin parsakaalia,salaattia ja jogurttikastiketta sekä vestmans punajuurisilliä :p oli muuten hyvää nuo sillipalat
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777
Sinappinen makkarakeitto, salaatti ja omenakaurapaistos vaniljakastikkeella. :p Olisi pitänyt ottaa kasviskeitto. Mä en paljo välitä makkarasta.
Mä valitsen aina kanssa kasviskeiton tai kalakeiton makkarakeiton sijasta tuolla opistolla...
Miltä se sinappinen keitto maistui? Ikinä kuullutkaan moisestao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela

Yhteistyössä