Ei vaan voi olla totta ! Olen nyt niin pahassa shokkitilassa ettei kukaan usko! Vein tänään äitiä kotiin kun hänen olisi pitänyt hakea papereita. Sitten joku 80 vuotias mies tuli auton eteen eikä antanut ajaa. Avasin ikkunan ja kysyin mikä on. Se alkoi nauraa helvetin ryssää painu Venäjälle, mä sanoin mielelläni siellä tasokkaampi elämä kuin täällä, kukaan ei vaan ota mut sinne! Sitten se revennyt joku tolppaa kun tulin ulos ihan metallinen ja aloitti lyödä minut sillä! Yks käsi rikki ja toinen pahasti turvottunut, yritin repiä sen metallisen tolpan hänen käsistä irti mutta kun kaks kättä oli jo poikki ei voimia ollut. Sitten se huusi nyt ryssää kuolet ja yritti kovalla vauhdilla lyödä minut sillä takaraivoon!!! Onneks mulla hyvä reaktio ja menin alas ja nopeasti hyppäsin autoon ja ajoin nurmikon läpi se kerennyt lyömään autoon ja uus Land Rover rikki kans!!! Pysähdyin jossain edes en muista missä soitin 112 tärisen ja itkin, poliisipartio tuli paikan päälle kans, myös ensiapu, ottivat minusta kuvan ihmiset oli ympärillä kans ja mä seisoin ja tärisen sekä itkin kuin hullu, kun olisin voinnut kuolla tänään ja lapset olisivat jäänet ilman äitiä! Poliisi löysi nopeasti hänet ja hänet pistetään tutkintavangitavaksi, onneks joku poika tiesi missä hän asuu ja kertoi että on todella agressiivinen ja inhoa venäläisiä, nyt kotona joka paikkaa särkee, itken, kirjoitan ja tärisen!