vierailija
Ei sun tarvi kaikkea kertoa. Sori kun aloin kyselemään, joku toinen innostui jatkamaan siitä. Näinhän se aina on ollutkin.Puhuin menneisyydestä.
Ei sun tarvi kaikkea kertoa. Sori kun aloin kyselemään, joku toinen innostui jatkamaan siitä. Näinhän se aina on ollutkin.Puhuin menneisyydestä.
Ymmärsit väärin. Tarkoitin sitä että liikkuu kunnon mukaan.Siksi kirjoitinkin,että alkuun.Miksi yrität päteä aina?
Viimeisen 2kk aikaa joo. On ollut vapaapäiviä keskellä viikkoa.Nykyään juot?
Älä vastaa sille! Joku ei ymmärrä sanan PÄTEÄ merkitystäYmmärsit väärin. Tarkoitin sitä että liikkuu kunnon mukaan.
Katso kuitenkin, ettei ole glukoosifruktoosisiirappia missään juomassa. Onko ollut?Viimeisen 2kk aikaa joo. On ollut vapaapäiviä keskellä viikkoa.
Niin minäkin tarkoitin,eli sinä ymmärsit väärin ja yritit päteä.Ymmärsit väärin. Tarkoitin sitä että liikkuu kunnon mukaan.
Tuopissa ei lue.Katso kuitenkin, ettei ole glukoosifruktoosisiirappia missään juomassa. Onko ollut?
Ei lue aina, mut luomuoluessa ei pitäisi olla.Tuopissa ei lue.
Aina? Baarissa juoma tarjoillaan lasista.Ei lue aina, mut luomuoluessa ei pitäisi olla.
Joo syövät riisiä, mutta millä tavalla. Oikeasti kiinalainen vetää maksimissaan sellaisen pikkukupposen, jonka kiinalaisessa ravintolassa saa. Suomessahan se menee yleensä niin, että äiti pyytää toisen kupposen ja isä vielä pari siihen päälle kun riisiä tulee niin vähän. Aasiassa riisiä kyllä syödään joka aterialla, mutta määrällisesti varsin kohtuullisesti.Mä olen laihtunut vaikka syön perunaa ja riisiä. Entä aasialaiset ja muut ulkomaalaiset jotka syövät riisiä.
Mielestäni on tyhmää kutsua pätkäpaastoksi sellaista ruokarytmiä, jolloin kuitenkin syödään päivittäin. Itse olen ilmeisesti "pätkäpaastonnut" yli 30 vuotta koska en syö aamupalaa enkä lounasta koskaan ja päivän ensimmäinen ateria on pari tuntia työpäivän päättymisen jälkeen. Painoindeksi päälle 40. Tämä on kaikkein huonoin ruokarytmi mitä on olemassa ja tutkimusten mukaankin aamupalan väliin jättäminen korreloi ylipainon kanssa.Kokeile polkaista rasvanpoltto käyntiin pätkäpaastolla. Mulla auttoi se. 16/8 rytmi, eli kaikki päivän ateriat syödään 8 tunnin aikana ja muun ajan join vettä. Aamupalaksi join pelkkää mustaa kahvia. En kärvistellyt nälässä kuitenkaan kuin ehkä parin ensimmäisen vuorokauden aikana, äkkiä kroppa tottui. Painoa tuli alas viikon aikana n 4kg.
En minäkään syö sitä isoa annosta. Mulla on niitä pieniä kupposia ja syömäpuikkoja.Joo syövät riisiä, mutta millä tavalla. Oikeasti kiinalainen vetää maksimissaan sellaisen pikkukupposen, jonka kiinalaisessa ravintolassa saa. Suomessahan se menee yleensä niin, että äiti pyytää toisen kupposen ja isä vielä pari siihen päälle kun riisiä tulee niin vähän. Aasiassa riisiä kyllä syödään joka aterialla, mutta määrällisesti varsin kohtuullisesti.
Osta vaaka.500 g kasviksia päivässä. Hmm. Kuka osaa sanoa mitä painaa yksi tomaatti? Yksi porkkana? Puolikas kurkku?
Pinaatti on niin kevyttä että sitä saisi syödä valtavan kasan.
Toki. Mut pieni määrä hyviä rasvoja pitää syödä.Oliiviöljyssä on aivan törkeästi energiaa...
Voi olla huono termi. Mutta siinä on varmaan kyse kohtuuttoman yösyömisen ja liiallisen aamupalan poisjätön kanssa. Tuonhan voi valita, voi syödä aamulla niin paljon kun kerkee, mutta illalla sitten täytyy selvitä ilman.Mielestäni on tyhmää kutsua pätkäpaastoksi sellaista ruokarytmiä, jolloin kuitenkin syödään päivittäin. Itse olen ilmeisesti "pätkäpaastonnut" yli 30 vuotta koska en syö aamupalaa enkä lounasta koskaan ja päivän ensimmäinen ateria on pari tuntia työpäivän päättymisen jälkeen. Painoindeksi päälle 40. Tämä on kaikkein huonoin ruokarytmi mitä on olemassa ja tutkimusten mukaankin aamupalan väliin jättäminen korreloi ylipainon kanssa.
Oikea pätkäpaasto on sellainen, että välissä on kokonaisia paastopäiviä.
n. kilo viikossa on vielä terveellinen. Eikä se ole välttämättä säännöllinen, eli kaksi kiloa voi lähteä kahdessa viikossa ja sitten puoltoista seuraavassa kahdessa.Miten kauan menee että saa 5 kiloa pois?
T. Mahamakkaratyyppi
Jos on tarpeeksi rasvaa ruoassa, ei tule nälkä pitköön aikaan. Proteiini ilman rasvaa ei vaikuta samalla tavalla. Suolatonta luomuvoita siksiJotenkin musta tuntuu, että pitäisi syödä niin järkevästi että on jatkuvasti kylläoinen olo. Sit ei tuu nälästä sterssiä ja voi laihtuakin.
Se juustoportin luomu-kirnuvoi suolalla on paljon parempaa! Ja ingmariinin se paahdettu versio, sitä vois pistellä lusikalla suoraan suuhun... toki niin teenkin.Jos on tarpeeksi rasvaa ruoassa, ei tule nälkä pitköön aikaan. Proteiini ilman rasvaa ei vaikuta samalla tavalla. Suolatonta luomuvoita siksi
Ei ne osaa Juustoportilla. Katso, kun siinä on kai soodaa seassa ja sormetkin menee ihan nakiksi, vaikka ihan vähän käyttää. Miksi suomalainen ei vaan osaa??Se juustoportin luomu-kirnuvoi suolalla on paljon parempaa! Ja ingmariinin se paahdettu versio, sitä vois pistellä lusikalla suoraan suuhun... toki niin teenkin.
Mun sormet ovat ehkä sit vahvemmat kuin sulla.Ei ne osaa Juustoportilla. Katso, kun siinä on kai soodaa seassa ja sormetkin menee ihan nakiksi, vaikka ihan vähän käyttää. Miksi suomalainen ei vaan osaa??