Siksi Rsilaisen luomuhapankaali onkin parempaa, ja todellakin helpottaa kaikkea ruoanvalmistusta. oletko googlannut "myrkkykaali"?Mä muuten muutan mieleni.
Kaalia voisi kai väittää laihduttavaksi. Ku jos lohkoo sitä ja alkaa järsiä niin ihan varmmasti kuluttaa pureskelulla enemmän mitä ehtii niellä!
Mä oon kans sitä mieltä, että annoskoko ratkaisee. Joku maailman terveellisin kansa jossain Koreaa lähellä olevalla saarella syö teelautasen kokoisia annoksia.Peruna ei lihota eikä riisi. Mua ei ainakaan. Riippuu annoksen koosta ja perunan/riisin lisukkeista.
EnSokerin kulutusta?
Sitä laitan ohuen kerroksen leivälle. Lisäsin liikuntaa.Margariinin?
Ai, oisit heti kertonut. Ajattelin jo et sulla olis syöpä, joka vie todella nopeaa ilman oireitakin - tai no se laihtuminen on monen ainoa oire.Sitä laitan ohuen kerroksen leivälle. Lisäsin liikuntaa.
Entää...punajuuri-coleslaw-salaatin kulutusta?
Oliiviöljyssä on aivan törkeästi energiaa...Eihän tossa nyt periaatteessa mitään vikaa ollut. Etenkin jos paistat pottusi oliiviöljyssä.
Mutta aamupalalle vähän jotain lisää. Vaikka loraus tyrniöljyä ja kourallinen pakastemarjoja puuron päälle.
Ja tosiaan, kaksi hedelmää on ehkä liikaa, ainakin kerta-aterialla. Toisen voisi korvata vaikka rahkalla tai muutamalla pähkinällä.
Alkoholin kulutusta?
Minkälaista liikuntaa ja kuinka selkä kestää sen?Sitä laitan ohuen kerroksen leivälle. Lisäsin liikuntaa.
Jep. Jos perunaa meinaa syödä, niin keitettynä eikä paistettuna. Itse otan muun ruuan kaverina aina pienehkön, keitetyn potun koska peruna kuului lapsuuteen ja on hyvää...Oliiviöljyssä on aivan törkeästi energiaa...
Tarkoitatko sitä olkapääkipua, josta kertoi toisaalla? Selkäkipu tarvitsee liikuntaa, ei rankkaa, vaan monipuolista. Lavatanssijoilla ei selkäkipuja olekaan, mut ne ei ole hänen juttu, on selvinnyt moneen kertaan.Minkälaista liikuntaa ja kuinka selkä kestää sen?
Pari kertaa vuodessa. En paljo harrasta valmiita salaatteja. Mä laihdun helposti.Entää...punajuuri-coleslaw-salaatin kulutusta?
Kävelyä mutta jumppa ja kuntosali tekee hyvää.Minkälaista liikuntaa ja kuinka selkä kestää sen?
Puoli tuntiakin alkuun riittää hyvin.Minusta nuo ruuat ja määrät kuulostaa hyviltä. Kävelyä vielä vaikka tunti päivässä niin kyllä varmaan laihtuu!
En usko siihen -11 kg painonpudotukseen jos alko maistuu edelleen runsaasti.Alkoholin kulutusta?
Jos on huono kunto. Tunnin reipas kävely on parempi.Puoli tuntiakin alkuun riittää hyvin.
Puhuin menneisyydestä.Alkoholin kulutusta?
Siksi kirjoitinkin,että alkuun.Miksi yrität päteä aina?Jos on huono kunto. Tunnin reipas kävely on parempi.
Vähensit alkoholin käyttöä menneisyydessä vai laihduit 11 kg menneisyydessä?Puhuin menneisyydestä.
Laihduin ja silloin en juonut keskellä viikkoa.Vähensit alkoholin käyttöä menneisyydessä vai laihduit 11 kg menneisyydessä?
Painoit pahimmillaan yli 100 kg?Hyvin olet laihtunutLaihduin ja silloin en juonut keskellä viikkoa.
Nykyään juot?Laihduin ja silloin en juonut keskellä viikkoa.