Onneks sellanen laki ei koske meitä naisiaOijoi
Ton pitäis olla kuulema hyvää.Jossain oli suuri banaanikeskustelu, siihen liittyen tuo pitää kokeilla.
katso liitettä 6782
Hmmm.... Mä saattaisin skipata tämän herkun, lämmin banaani, no thanksJossain oli suuri banaanikeskustelu, siihen liittyen tuo pitää kokeilla.
katso liitettä 6782
Säkö haluaisit räpläillä niitä kaupassakin?
Voi kaupassakin vähän..Säkö haluaisit räpläillä niitä kaupassakin?
Jaa ihan kenen tahansa?Voi kaupassakin vähän..
Isäukko ratkaisi ongelman puolestani.Rapsuttelet koiraa, kissaa, hevosia, munia, neitokaisten niskoja, juot kahvia, soittelet harmonikkaa...jatkat rapsutteluja.
Muutama ehdotus vaan...
Ihana juttu, kohta saa paikalliset naiset nukahtaa iltaisin hiljaisen kitaran soittoon ja linnut sanottaa taustalla omin sanoin...Matkahuollosta tuli viesti, että kitarani olis noudettavissa.
Nouu, omia munia. Mä omistan munat.Jaa ihan kenen tahansa?
No ehkä hyllyjen välissä piilossa voi pikkusenVoi kaupassakin vähän..
Jassådäär, ei muuta kun todisteet tiskiin ja kuveja ketjuun niistäNouu, omia munia. Mä omistan munat.
Nyt ei voi. Muna liikkuu taksilla tässä lähialueella. Tai siis en omista mutta mulla on käyttöoikeus siihen.Jassådäär, ei muuta kun todisteet tiskiin ja kuveja ketjuun niistä
JuuNo ehkä hyllyjen välissä piilossa voi pikkusen
On kyllä ihana ilma, määkin istuin äsken ottamassa aurinkoa ja vielä näkyy edelliskesän rusketuksia...ei voi kyllä valittaaNyt on hyvä. Terassilla ei paista aurinko ja soodavettä naamaan.
No niinpäSaakelin siitepöly lentelee joka paikkaan. Tulin sisälle.
käy nappaamassa se lassolla kiinniMuna liikkuu taksilla tässä lähialueella
Jookäy nappaamassa se lassolla kiinni