Juu taidanpa jättää väliin Mä muutenkin yleensä käyn vaan vilkuilemassa kun oon niin taikauskonen et Suomi häviää jos mä katon pelin kun yleensä niin käyNiin tekee . Varsinkin kun katsoo mitä Ruutis sanoi silloin tapahtuvan .
Juu taidanpa jättää väliin Mä muutenkin yleensä käyn vaan vilkuilemassa kun oon niin taikauskonen et Suomi häviää jos mä katon pelin kun yleensä niin käyNiin tekee . Varsinkin kun katsoo mitä Ruutis sanoi silloin tapahtuvan .
Pakko kai sitä on itekkin ottaa malliaVaan nyt . Öitä .
niin on, toivottavasti tilanne normalisoituu viikonlopuksiHuomenta! Ihana ilma ulkona
Niin se valitettavasti taitaa tehdä. Tänne päin ainakin näyttäis olevan juhannussäätä tulossa Tosin kyllä luonto vettä kaipaaniin on, toivottavasti tilanne normalisoituu viikonlopuksi
Rapsuttelet koiraa, kissaa, hevosia, munia, neitokaisten niskoja, juot kahvia, soittelet harmonikkaa...jatkat rapsutteluja.Päivää kettinkiin.
Aamukaffet naamarissa.
Mitähän tälle päivää keksis?
Päivää kettinkiin.
Aamukaffet naamarissa.
Mitähän tälle päivää keksis?
Ja rämpytä sitä kitaraaRapsuttelet koiraa, kissaa, hevosia, munia, neitokaisten niskoja, juot kahvia, soittelet harmonikkaa...jatkat rapsutteluja.
Muutama ehdotus vaan...
Ai kotona saa vain räplätä.
Ei, jos se eilinen linkki, minkä ruutis jakoil, pitää paikkansa ja toteutuuAi kotona saa vain räplätä.
OijoiEi, jos se eilinen linkki, minkä ruutis jakoil, pitää paikkansa ja toteutuu
Mies parat
Säkö haluaisit räpläillä niitä kaupassakin?Ai kotona saa vain räplätä.