@Mammakatri Mulla aamulla Pc melkein nega, mut tein ultran myös niin se oli reilusti vahvistunu eiliseltä. Pcn erä viimeinen kp. 06/20... Epäilen et erässä vois olla vikaa.
Mulla tämän aamuisen erän viimeinen kp oli 12/19. Mulla on tuolla 10/19 kaksi ja tuota 6/20 kaksi testiä.@Mammakatri Mulla aamulla Pc melkein nega, mut tein ultran myös niin se oli reilusti vahvistunu eiliseltä. Pcn erä viimeinen kp. 06/20... Epäilen et erässä vois olla vikaa.
Mulla on näistä kokemus kaavinnan jälkeen. Hcg oli 20, toi ultra anto about tollasta viivaa ja PC ei juurikaan. Menee mun mielestä ihan siihen että ultra on 10 ja PC 25 herkkyyden Toki sitten kaikkeen vaikuttaa se pissan laimeus jneEli tässä nää
Mulla on Pc antanut eilen ihan selvän plussan kyllä, että siks mä veikkaan et toi aamunen oli jotenkin viallinen. Tossa kun ei ollu nimekskään, ja sit kuitenkin se Ultra oli eilisestä vahvistunu. Oli siis tarkoitus vahvistumista Pcllä vähän seurata. Ja tuo aamunen lannisti ihan täysin. Sit tein sen ultrankin pois kaapista, kun ajattelin et on haalistumassa viiva.Mulla on näistä kokemus kaavinnan jälkeen. Hcg oli 20, toi ultra anto about tollasta viivaa ja PC ei juurikaan. Menee mun mielestä ihan siihen että ultra on 10 ja PC 25 herkkyyden Toki sitten kaikkeen vaikuttaa se pissan laimeus jne
Ei siihen mun käsittääkseni vielä vahvaa pitäis tulla, dpo 12 on kans viel aikaista.Eiliseen jatkoa, tänään haamuilee PC ja Rfsun joku 6pv ennen tehtävä Pitäiskö olla jo vahva viiva jälkimmäisessä, kun dpo noin 11 Kp. laskujeni mukaan 25/27.
Mielenkiintista nähdä miten sun tilanne kehityy ! Ja joo siis plussa se munkin PC oli mut reilusti haaleampi kuin se Ultran viiva. Semmonen hailakka pinkki. Mut kuitenki semmonen että normitilanteessa mitä yleensä olen dpo9 plussannu olisin ollut ylen onnellinenMulla on Pc antanut eilen ihan selvän plussan kyllä, että siks mä veikkaan et toi aamunen oli jotenkin viallinen. Tossa kun ei ollu nimekskään, ja sit kuitenkin se Ultra oli eilisestä vahvistunu. Oli siis tarkoitus vahvistumista Pcllä vähän seurata. Ja tuo aamunen lannisti ihan täysin. Sit tein sen ultrankin pois kaapista, kun ajattelin et on haalistumassa viiva.
Aa, se erä n päiväys olikin 11/20. Teen illalla varmaan sen toisen pcn veks ja maanantaina kun menkkojen pitäis alkaa, niin uhraan digin.
Joo, ymmärsit oikein. Ei oo vielä kierto alkanut, kiinteiden maistelu aloitettiin 6 kk kohdalla hiljattain niin siinä mielessä vois alkaa palautua. En saanut ovista tikkuihin mut oireista päättelin et vois olla eka ovis. On tää yhtä salapoliisityötä..@Vauva2019 huutelen taas sivusta. Sulla ei oo viel kiertoo synnytyksen jäljiltä? Ymmärsinks oikein? Saitko sä oviksen kiinni? Mulla vähä vastaava tilanne mutta maha ja muut oireet on sen tuntuiset että josko kierto alkais. Hämäävästi kaikki raskausolot päälle kuten kakkosenkin imetyksen aikana
Itse saan ovistikkuihin aika ajoin tummia viivoja. Mut näin oli tosiaan kakkosen jälkeenkin ennen ku kierto alko
Laittelehan sitten tietoja miten asia edistyy.
Minä hakisin Onnea! Mahtava ajoitus äitienpäivään vieläpäKiitos kaikille. Tein puolitoista vuorokautta myöhemmin edellisestä vielä toisen ultran ja viiva vahvistui hieman. Mietin, pitäiskö tässä käydä hakemassa viikkonäytöllinen testi varuilta alkuviikosta. Menkat ei ole kyllä vieläkään alkaneet ja tässä on tullut kiinnitettyä huomiota kaikenlaisiin raskausoireisiin. Voiko tää olla totta?
Tsemppiä kaikille muille himotestaajille. <3
Teroluthan on keltarauhashormonia, tekee kyl palelut sun muut ”raskausoireet”. Mutta se ettei dpo 11 näy mitää ei tarkoita ettet vois olla raskaana itse oon saanu luomuraskauksissa haalean pinkin viivan PC tikkuun dpo9 alkaen. Mut olen hoidoissaki plussannu ajoissa. Näin ei kaikilla oo tokikaan. Apteekin ultra-testi on toiminu myös, näyttää pienellä HCGllä viivasta. Clearbluen plus-miinustikulla ollen taas saanu väärää sinistä haamua vaik hcg oli verokokeessa alle 3.Moi. Kokeilin tehdä kolme varhaista raskaustestiä. Kaksi cb ja yksi joku toinen apteekin testi joka näyttää 6päivää aikaisemmin. Kaikki negoja. Testasin ovulaatiosta 10pv ja 11pv kun se ovis katsottiin ultralla. Voiko silti olla raskaana. Koko ajan huono olo ja kylmä. Huomenna tai ylihuomenna pitäis alkaa kuukautiset . On terolut ja se letrozol alla joten pohdin onko huonovointisuus sit vaan sitä. Onko joku ollu raskaana vaikka nuo varhaiset testit ollu