The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

*röyh*

Cittarissa oli savulohta 4.95 kilo. Saatoin ehkä ahnehtia...
Mä kävin tänään smarketissa enkä löytänyt sieltä yhtään hyvää kalatarjousta..ostin sitten ne mansikat ja pakastimeen marinoimattomia kanankoipireisiä ja rintapaloja olis pitänyt ostaa, mutta unohin...täytyy viikonloppuna kävästä cittarissa ja katella josko sieltä löytyis joku hyvä kalanmöllykkä tarjouksesta.
 
Kiva juttu, tuossa uudessa luurissa on joku automaattinen tekstin oikasija ja olen kerennyt lähettää sillä vaikka millasia vastauksia ihmisille, ennenkun huomasin että oho...just äsken kirjotin ystävättärelleni että ''Yes my deathmatch friend'' kun piti kirjoittaa että dear friend.o_O
 
Kiva juttu, tuossa uudessa luurissa on joku automaattinen tekstin oikasija ja olen kerennyt lähettää sillä vaikka millasia vastauksia ihmisille, ennenkun huomasin että oho...just äsken kirjotin ystävättärelleni että ''Yes my deathmatch friend'' kun piti kirjoittaa että dear friend.o_O
ihmettelinkin jo vähän että miks mun luuriin tömähti äsken että "ota minut rajusti tarzan"

eihän mun nimi ole mikään tartsani
 
ihmettelinkin jo vähän että miks mun luuriin tömähti äsken että "ota minut rajusti tarzan"

eihän mun nimi ole mikään tartsani
Ei oo multa ainakaan tullut sulle yhtään mittää, mutta siskolleni laitoin että ''Olis niin ihana tavata teidät kaikki hu*ra'' kun piti laittaa että huomenna...onneks hänellä on lyhyt sytytyslanka ja totes, että ''Sun puhelin taitaa kirjotella nyt omiaan'':notworthy:
 
Moiksuliiiiii!!!

..ttuku on tän viikon joutunu ajelee joka päivä isolle kirkolle. Tänäänki pitäs olla järjestelmätoimittajan tykönä jauhamassa kakkaa mut onneksi on koiven tutkimuksia Huussissa. Katotaan joko nyt koko eukko lopetetaan
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Moiksuliiiiii!!!

..ttuku on tän viikon joutunu ajelee joka päivä isolle kirkolle. Tänäänki pitäs olla järjestelmätoimittajan tykönä jauhamassa kakkaa mut onneksi on koiven tutkimuksia Huussissa. Katotaan joko nyt koko eukko lopetetaan
jos ne amputois sulta jalat niin et pääse enää isolle kirkolle

mökillä pärjää ihan hyvin puujaloilla
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Hei vaan kaikkien heiluville:oops:
Ruotsinkoe meni hyvin...kai...ainakin omasta mielestä joo..en jaksanut jäädä huomisen äidinkielen pohjatunnille, koska se nyt on helppo aine...joten kyllä sen kokeen pääsee hyvinkin läpi.

Mutta kokeista muihin aiheisiin...ihana ilma ulkona...kerrassaan upea!
 
Moiksuliiiiii!!!

..ttuku on tän viikon joutunu ajelee joka päivä isolle kirkolle. Tänäänki pitäs olla järjestelmätoimittajan tykönä jauhamassa kakkaa mut onneksi on koiven tutkimuksia Huussissa. Katotaan joko nyt koko eukko lopetetaan
Kääk ! :eek: vieläkö se siun koipes vaivaa vai onko siihen tullut komplikaatioita ? :unsure: Tsemppiä !
 
Hei vaan kaikkien heiluville:oops:
Ruotsinkoe meni hyvin...kai...ainakin omasta mielestä joo..en jaksanut jäädä huomisen äidinkielen pohjatunnille, koska se nyt on helppo aine...joten kyllä sen kokeen pääsee hyvinkin läpi.

Mutta kokeista muihin aiheisiin...ihana ilma ulkona...kerrassaan upea!
(y) Juu täällä myös nätti ilma
 

Yhteistyössä