The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Argh... Oon töissä tauolla ja pullea pikkukärpänen yrittää tunkea suuhun kun syön leipää:unsure: ja se on niin pullea etten haluu sitä käsin liiskata jos se jotenkin lärtsähtää:sick: Onneks tauko loppuu kohta jos se lentäis vaikka kotiinsa(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mikähän nyt on? Jotenkin ihan tosissaan vetämätön olo. Ei huvittaisi yhtään mikään ja silmät vaan lupsuvat. Jopa ratissa.

Allergialääkkeiden yliannostustila? :confused:
Mulla kanssa veto pois...ja pahamieli muutenkin, silti pitäis jaksaa...huomenna olis ruotsinkoe ja tekis mieli antaa periks, oikeastaan ensimmäistä kertaa ihan kunnolla.
 
r0s
Mulla kanssa veto pois...ja pahamieli muutenkin, silti pitäis jaksaa...huomenna olis ruotsinkoe ja tekis mieli antaa periks, oikeastaan ensimmäistä kertaa ihan kunnolla.

No, no!

Nenu pystyyn! Meet ja teet ruotsinkokeen ja ostat itsellsi palkinnoksi vaikka mansikoita. Ja sit katselet maailmaa silleen ettet hetkeäkään muistele menneitä vaan olet siinä hetkessä.
 
No, no!

Nenu pystyyn! Meet ja teet ruotsinkokeen ja ostat itsellsi palkinnoksi vaikka mansikoita. Ja sit katselet maailmaa silleen ettet hetkeäkään muistele menneitä vaan olet siinä hetkessä.
Mä ostin tänään mansikoita...ylihuomenna on äidinkielenkoe, ensi viikolla 3 muuta koetta...ei mua kokeet sinänsä harmita, vaan tuntuu että aina löytää ittensä maasta makaamasta vaikka miten koettais nousta ylös.
 
r0s
Mä ostin tänään mansikoita...ylihuomenna on äidinkielenkoe, ensi viikolla 3 muuta koetta...ei mua kokeet sinänsä harmita, vaan tuntuu että aina löytää ittensä maasta makaamasta vaikka miten koettais nousta ylös.
Mut sitähän tää on! Rämpimistä ojasta allikkoon.

Pitää vaan oppia huomaamaan ne pienet onnenläikähdykset sieltä väleistä ja nauttimaan niistä.
 

Yhteistyössä