Päivää
Tänään on tortillapäivä.
Mä söin voissa paistettuja tuoreita herkkusieniäPäivää
Tänään on tortillapäivä.
Voihan yhyren tähären yrjöpurjo
Höpsis ei tuu yrjöpurjoVoihan yhyren tähären yrjöpurjo
Mä sain joskus ala-asteella trauman veriruokiin, koulussa oli veripalttua...sellanen paksu neliö ja kun pistin sitä palasiks huomasin sisältä raa'aksi ja opettaja pakotti syömään sen siltiHöpsis ei tuu yrjöpurjo
Sä et tainnu ostaa sitä lidlistämun traktori on jo miltei 60v vanha
kannattaa ostaa kestäviä laitteita
Ei tuo veri haissut yhtään eikä oikeastaan haise paistaessakaan hirveälle.Mä jo ajattelin. Ku itsetehdyistä veriletuista tulee paistovaiheessa aikas karmea haju.
Pitäisi ostaa yksi paistolevy kesäkeittiöön (ja pitkä jatkojohto) niin voisi kärytellä niitä pihanpuolla.
Toi on kyllä karmeeta.Harmi saa trauman hyvästä & rautapitoisesta ruuasta.Mä sain joskus ala-asteella trauman veriruokiin, koulussa oli veripalttua...sellanen paksu neliö ja kun pistin sitä palasiks huomasin sisältä raa'aksi ja opettaja pakotti syömään sen silti
Tässä näyttäis olevan selfiekameraToi toinen samsungi meni väärin, piti olla kolmantena tää:
https://www.veikonkone.fi/puhelimet-ja-gps/tuote/samsung-galaxy-j6-kulta/8801643297602/
Mä sain joskus ala-asteella trauman veriruokiin, koulussa oli veripalttua...sellanen paksu neliö ja kun pistin sitä palasiks huomasin sisältä raa'aksi ja opettaja pakotti syömään sen silti
Mikä se sellanen ees on tai mikä ero sillä on sitten normi kännykkäkameraan?Tässä näyttäis olevan selfiekamera
Ei niin mitään hajuaMikä se sellanen ees on tai mikä ero sillä on sitten normi kännykkäkameraan?
Saisko sillä sitten otettua parempia omakuvia ?Mikä se sellanen ees on tai mikä ero sillä on sitten normi kännykkäkameraan?
Otan nää kuvat pois jos yrjöttää teitä,sanokaa vaan,niin poistan
katso liitettä 6631 katso liitettä 6632
Mustis kyllä maistuis, puolukkasurvoksen kansNälkä tuli. Huomenna vois ostaa verilettuja ja/tai mustaamakkaraa. Hemoglobiinikin kiittäisi.
Jep,nii kiittäisi. Rauta-arvot nousee. Mustamakkara olis kyllä hyvääNälkä tuli. Huomenna vois ostaa verilettuja ja/tai mustaamakkaraa. Hemoglobiinikin kiittäisi.
Mustis kyllä maistuis, puolukkasurvoksen kans