The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Aqela
Ai mitäkö mie halluun??
No.
*henkäsee syvään*
Mie halluun..

..että mun korvat ei ennää lumpsita. Eikä mua yskittäispuuskittais. Sit mie halluun mun nenän takas - ei oo näkynynnä vieläkään sielläkäänkö:unsure:
Ylähuulikin ois ihan kiva juttu(y)

Sit mie halluun..
...mun äänen takas ja sen että mun varpaat ei ois jäässä vaikka villasukkia tykkäänkin käyttääpitää..
..ja itikkasääskipunkkiörvinkäiset sais kuolla sukupuuttoon tai ainakin kyetä pistämäänpuremaan ittiänsä niin että olisivat yhtä hiien iso kutipattia..
..ja kaikki siitinpölyt pois..
..ja ihunaa ois nukuksia tosi pitkään hyvin ja hartaasti ja herätä pehmeesti ketturoimaan ja..
...


Sitten kaiken tuon jälkeen mie halluisin...
:oops:
..eikä..tuo oli väärä hymppä...

Kun tää!
:ninja:
En kerrokaan enempää(y)
Tuossa on muutama sama mitä mie haluun. :ninja:
 
:unsure: ettii laatikkoaan*
Ainii. Nythämmävasta hokasin, että turvallisuustilanteeni nurkkakomennusten suhteen on tilapäisesti rajoittunut.
Aikanaan Kyöpelinvuorella oli tapana silloin tällöin ja ihammitättömistä pikkusyistä komennella mua nurkkaan, niin näppärännerokkaana mä varustelin nurkan syömä- & juomatarvikkeilla ja isolla pinolla TexWillereitä. Mut nythämmun Tex-kokoelmani on pikkusysterin autotallissa niin mun täytyy oppia varomaan sanojani koska nurkkakomennus huonosti varusteltuun nurkkaan ei olis yhtään kiva juttu.
 
Ainii. Nythämmävasta hokasin, että turvallisuustilanteeni nurkkakomennusten suhteen on tilapäisesti rajoittunut.
Aikanaan Kyöpelinvuorella oli tapana silloin tällöin ja ihammitättömistä pikkusyistä komennella mua nurkkaan, niin näppärännerokkaana mä varustelin nurkan syömä- & juomatarvikkeilla ja isolla pinolla TexWillereitä. Mut nythämmun Tex-kokoelmani on pikkusysterin autotallissa niin mun täytyy oppia varomaan sanojani koska nurkkakomennus huonosti varusteltuun nurkkaan ei olis yhtään kiva juttu.
Näää..mitä suotta varomaan sanojaan ku eihän nuo muut toisetkaan niin tee:rolleyes:
 

Yhteistyössä