The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei niin ja mä en yleensä ressaa näin pahasti, en oikeasti...nyt jostakin syystä kyllä joo:unsure:

ai niille jotka on aina aksun oven takana nykyjään? Emmie viiti kun ovat niin ihania:notworthy:

Kun oikeesti osais ja tietäis miten....on ollut viimesen vuoden aikana aika eksynyt olo, vähän niinkun sellanen kuin olis sumussa kävellyt(n)

Hei määkin aina niistelen, onks tää joku ketjureaktio:eek:
pssst......PSSSSSSSSSSST...kirjotin ensiks vahingossa että ketjuerektio:oops:
images.jpeg
Käyt. Näytillä.
Ihan itses takia että olis helpompi ja hyvempi olla
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ooooooh miten hyvää tummasuklaa-appelsiini kaurapatukka. :p:p Toi tumma suklaa on hyvää ja alla oleva kaura pehmeää :p:p Tossa on vaan 1 vika,kaloreita on 330 patukassa sketch-1557069186634.png
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Aqela
Onneksi nykyään mulla helpompaa verinäytteen ottaminen. Sitä ku joutuu 3kk- 1vuoden välein kokeissa käymään. Riippuu vähän onko arvot ok vai ei.
Joutuuko seuraamaan tiheemmin.
Joskus pari kertaa kävi niin,että suoni lähti karkuun ja joutui kaivelemaan neulalla :unsure:(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Veren näkeminen tekee pahaa. Jopa pelkkä puhuminen siitä voi tehdä mulle huonon olon.
Ikävä kammo,varsinkin jos joutuu kokeissa käymään.
Mä tunnen ihmisiä joilla on kanssa verikammo..saattavat pyörtyä verikokeissa...(n)
Mahtaako auttaa jos laittaa silmät kinni. Vaikka mulla ei oo kammoa,niin itse laitan pistämisen ajaksi kiinni,sitten voin katsoa,tuleeko verta putkeloon tarpeeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mahtaako auttaa jos laittaa silmät kinni. Vaikka mulla ei oo kammoa,niin itse laitan pistämisen ajaksi kiinni,sitten voin katsoa,tuleeko verta putkeloon tarpeeksi.
Ei auta, kokeiltu on...mutta onneks on sen verran tullut käsiteltyä aihetta ettei nykyään hirveemmin pelota...saattaa vaan tulla kuuma ja hengitys tiheentyä enemmän:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä