The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Vaikea sanoa, haeppa sitten, kun jaksat, niin katson sitten sen, kun jaksan tai no ei se oikeasti ole jaksamisesta kiinni, mutta, niin vain sanotaan tai ainakin luulen, niin :geek:

En kyllä kauheena tykänny ku lykkäsi tuota lunta, tuli semmoinen epärealistinen olo :ninja: ei varmaan ollu oikea sana ku mieleni valtasi epävarmuus vaikka oikeasti olen, niin itsevarma, että se ei minua voi edes vaivata, mutta mikä minua sitten vaivaa?

Pitääkö kaikesta tehdä ongelma?

Vähän tuli nyt sekavaa settiä, mutta en jaksa pyyhkiä, mutta sillä se oli vähän sellaista ku jäi yksi sana ensin pois, mutta lisäsin sen heti sen huomattuani ja taas minulla on hyvä ja rauhaisa mieli :)
Ihmisillä on loistava taito keksiä turhia ongelmia asioista mitkä nyt ei varsinaisia ongelmia ookkaan. Ootko koskaan kattonu lapinlahden lintujen sketsejä?
Hyvä että sait mielen tasattua:) Kun jaksais itekkin aina olla seesteisen rauhallinen:rolleyes: Mul on suht pitkä pinna mut sit kun se menee niin se myös näkyy sekä kuuluu.
 
En kyllä muista, että olisin katsonut, mutta toisaalta taas tuntuu, että olisin katsonut, eli mieleni valtaa jälleen epävarmuus, joka selviää vain tarkastamalla.

25vee heteromies, homounia?



Ihmisillä on loistava taito keksiä turhia ongelmia asioista mitkä nyt ei varsinaisia ongelmia ookkaan. Ootko koskaan kattonu lapinlahden lintujen sketsejä?
Hyvä että sait mielen tasattua:) Kun jaksais itekkin aina olla seesteisen rauhallinen:rolleyes: Mul on suht pitkä pinna mut sit kun se menee niin se myös näkyy sekä kuuluu.
 

Yhteistyössä