Käy heittämässä sen reteot ikkunasta pihalleVitun naapuri kuuntelee musiikkia liian kovalla.
Käy heittämässä sen reteot ikkunasta pihalleVitun naapuri kuuntelee musiikkia liian kovalla.
Riittää kun heittää kajarin pihalle.Käy heittämässä sen reteot ikkunasta pihalle
Järkyttävää. Ei tulis mulle mieleenkään.
Perhepäivähoitaja jätti pikkulapset keskenään rattaisiin kaupan eteen vilkkaalla kadulla Helsingissä – sivullisen havainto paljasti https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006092615.html
Laita säkin musiikit soimaanVitun naapuri kuuntelee musiikkia liian kovalla.
No niin, nyt tekee mieli pizzaa ja kenen syytä se sitte on?Nälkäisenä ei saanut mennä kauppaan?
Menin kuiteskin!
Kaurasipsejä, valkoinen (luomu) maalaisleipä, vuohengruyereä, parmankinkkua ja jotain italialaista salamia, oliiveja, tomaattisalaattiainekset, kaksi kiloa ribbsejä, sekä punkkua että roseeta.
Nii ja ne oli vasta täksi illaksi! Huomiseksi samantien pitsa-ainekset ja...
No niin, nyt tekee mieli pizzaa ja kenen syytä se sitte on?
Ei hää mulle mitään tyrkyttänytSen maistattajatädin jolla oli jotain grandiosan uusia pakastepitsoja siinä kuumana tyrkyllä!
Älä ny sinne tunge niitä vähähiilihydraatteja.V.ittuun vähähiilihydraattiset! Kyl mä siedän närästystäkin kerran tai vaikka kahdestikin viikossa.
Joku suuttui pizza-onlinelle kun ei voittanut arvontaa. Aikuinen mies sanoi haistakaa vittu.
20€ arvosta saa ruokaa pizza-olinesta.Jaa häh? Mikä arvonta? Missä?
Mä sain sieltä viimeksi vitosen hyvityksen, ku osoitteissa oli jotain häikkää ja maksettiin edelliskerralla vitonen liikaa kuljetusmaksua.
Ai siellä ei kissa nuku öisin?Naapurin meteli ei tänne kuulu, mutta tuo.
katso liitettä 6581
Hei mullakin on ja panin ne pakastimeen, jäätyneenä tosi hyviä ja korvaavat jääkuutiot juomissaUnohdin mainita viinirypäleet.
Melkos makoisia!
Älä ny sinne tunge niitä vähähiilihydraatteja.
Joku suuttui pizza-onlinelle kun ei voittanut arvontaa. Aikuinen mies sanoi haistakaa vittu.
Mekko päällä ja arskat otsallaMä taidan kohta syödä mansikoita
Anna mulle kansUnohdin mainita viinirypäleet.
Melkos makoisia!
NamNälkäisenä ei saanut mennä kauppaan?
Menin kuiteskin!
Kaurasipsejä, valkoinen (luomu) maalaisleipä, vuohengruyereä, parmankinkkua ja jotain italialaista salamia, oliiveja, tomaattisalaattiainekset, kaksi kiloa ribbsejä, sekä punkkua että roseeta.
Nii ja ne oli vasta täksi illaksi! Huomiseksi samantien pitsa-ainekset ja...
No kerranhan sitä vaan eletäänV.ittuun vähähiilihydraattiset! Kyl mä siedän närästystäkin kerran tai vaikka kahdestikin viikossa.