The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

:D senkin hattarahupakko:love:

Toi piirtämistä nähänykään oikeesti kun toi on tommone pikaräpsäsy:D

Oi, melkein unohtu:oops:...mutta kiitos:love:*niiaajakumartaa..ja kopsauttikin päänsä kahvimukiin:D!!!*
Just äsken vilkasin itteeni peilistä ja totesin, että tukka on tötteröllä, ajatukset myllerryksessä ja paita saranapuolet ulkona...joten Vappuhan alkoi ihan täydellisest:ninja:i...ja ainii, puhelimen akku oli nollilla ja nysse turhake lataa itteensä täyteen eikä anna mun käydä luurilla lainkaan:notworthy:
 
Mä heräsin vasta klo 9 :eek::) ihan rauhassa hörppäsin kahvia & söin aamupalaa & kävin suihkussa sillä.aikaa ku potut kiehui. Lounas normiaikaan :p:p
Ootko taas valvonut puoli yötä kun nyt oot heränny ? o_O:(:unsure:
Katos, herättiin samoihin aikoihin:)
..mutta täällä on hiiiittaamman puoleista käynnistystä:oops:...siis vaan mulla:notworthy::D


Ihan ihmeenkummallisenrauhallinen vappu..esikoisruttanarakkaan kans kaksilteen, kaks muuta karkas eilettäin omille riekkumisille:)...ja mitä nyt eilen kuljailtiin pojan kans kylillä niin muutkin ovat viettäneet rauhallisen vapun, kun mokoma keskelle viikkoa sijottui. Mutta eipä siinä, kyllä mulle tämmöset vapaapäivät sopii(y)*aivastapärskäyttää loppukanertiksi..zori:notworthy:*
 

Yhteistyössä